Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:18:03 GMT

وضعیت بهداشت و درمان مشگین‌شهر قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۱۴۹۴

وضعیت بهداشت و درمان مشگین‌شهر قابل قبول نیست

به گزارش ایرنا، محمود عباس‌زاده در آیین معارفه مدیر جدید شبکه بهداشت ودرمان مشگین شهر با بیان اینکه حوزه سلامت مشگین شهر نیاز به بازنگری اساسی دارد، گفت: در حال حاضرعلاوه بر مشکلات ستادی در بخش بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر، اکثر لوازم وتجهیزات بیمارستانی فرسوده و از کار افتاده هستند و تجهیز بیمارستان به  دستگاه‌های ام- آر- آی، ماموگرافی، اکو کاردیو گرافی پیشرفته، اینجکشن سی -تی -اسکن از ضروریات  اولیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد :تامین رفاه، امنیت و آزادی‌های مشروع از وظایف اولیه دولتمردان است و بایستی هرچه سریعتر در راستای رفع نواقص موجود تلاش واهتمام بیشتری شود.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، ارتقای موسسه آموزش عالی سلامت مشگین‌شهر به دانشگاه علوم پزشکی را از مطالبات اصلی مردم منطقه عنوان کرد و خواستار احداث ساختمان جدید مدیریت شبکه بهداشت ودرمان به عنوان قرارگاه سلامت با استفاده از ظرفیت ساختمان فعلی شد.

همچنین در این مراسم فرماندار مشگین شهر با بیان اینکه در مکان‌یابی بیمارستان جدید نظرات کارشناسی وپدافند غیرعامل لحاظ نشده است، گفت:  توزیع عادلانه خدمات بهداشتی در مناطق مختلف شهر ایجاب می کند درمکان‌یابی بیمارستان جدید تجدید نظر شود .

ایرج بیگدلو ادامه داد: وضعیت لجستیکی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اسفناک است و نبود آمبولانس موجب شده که از آمبولانس‌های موجود در مراکز بخش‌ها استفاده شود که این امر منجر به نارضایتی اهالی بخش‌های تابعه شده است.  

وی خاطرنشان کرد: شهرستان مشگین‌شهر حتی فاقد خودروی نعش‌کش است و همین موضوع سبب شده است که اجساد قربانیان تصادفات رانندگی ساعت‌ها بر روی زمین بماند.

بیگدلو با تاکید بر لزوم تکریم بیماران وهمراهان آنها از نبود پزشک در برخی از مراکز بهداشتی بخش‌ها و روستاهای پرجمعیت شهرستان اظهار تاسف کرده و خواستار تامین کادر پزشکی مورد نیاز شهرستان توسط دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شد. 
مدیر جدید شبکه بهداشت ودرمان مشگین شهر هم در این مراسم گفت:  براساس آمارهای موجود شهرستان مشگین شهر دارای بیشترین آمار فراوانی خشونت بیمارستانی در استان است.

 دکتر محمد مهرتک  با بیان اینکه در پرداخت کارانه‌ها واضافه کاری کارکنان نیزعدالت رعایت نشده است، عدالت در پرداخت‌ها، کادرسازی، استفاده از نیروهای جوان وکارآمد را از اولویت‌های اصلی مدیریت جدید شبکه بهداشت ودرمان بیان کرد.

در پایان این مراسم از خدمات دکتر ایرج ذاکری سرپرست سابق مدیریت شبکه بهداشت ودرمان ورئیس سابق بیمارستان ولیعصر(عج)مشگین شهرقدردانی شد.

برچسب‌ها مشگین شهر مجلس شورای اسلامی استان اردبیل آمبولانس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر مجلس شورای اسلامی استان اردبیل مشگین شهر مجلس شورای اسلامی استان اردبیل آمبولانس شبکه بهداشت ودرمان مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای امروز تهران

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک