Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@21:12:37 GMT

نام‌گذاری ۱۵ معبر تهران به نام شهدا

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۱۶۵۴

نام‌گذاری ۱۵ معبر تهران به نام شهدا

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نرگس معدنی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران در پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به تشریح تغییرات نام معابر تهران پرداخت که بر این اساس، نامگذاری معابر با اکثریت آرا انجام شد.

بر این اساس کوچه درمانگاه در شهرری خیابان سلمان فارسی میدان شهید قشقایی در منطقه ۲۰ به نام شهید محمدرضا ابوطالبی، کوچه فجر هشتم در میدان الغدیر شهرک مسلمین در منطقه ۱۸ به نام شهید پرویز فرامرزی اوغاتی، پل بهاران حدفاصل خیابان شهید عسگری و خیابان شهید بهرامی در منطقه ۱۷ و ۱۸ به نام شهید محمدعلی بایرامی و کوچه قاضی عسگر در خیابان ۱۵ خرداد غربی کوچه شهید اکبرنژاد به نام شهید احمد نظری تغییر نام یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین کوچه بهنام واقع در میدان شهدا خیابان مجاهدین اسلام در منطقه ۱۲ به نام شهید احمد کاظمی قَهی، کوچه وارسته در خیابان بهار شمالی روبروی بیمارستان امام سجاد (ع) در منطقه هفت به نام شهید فریدون فراوانی، کوچه کمالی در خیابان سبلان، خیابان شهید حسنی، کوچه شهید عیش آبادی در منطقه هشت به نام شهید ابراهیم زینلی و مجموعه ورزشی گل گندم در خیابان شهید حسین زاده خیابان شهید صدوقی در منطقه ۱۷ به نام شهید جواد شاعری نامگذاری شدند.

کوچه جنت واقع در بزرگراه امام علی (ع)، خیابان پیروزی، خیابان افسری آذر در منطقه ۱۳ به نام شهید منصور قیصری، کوچه حمام فیروزه در خیابان پیروزی، خیابان باقری، خیابان زاهد گیلانی در منطقه ۱۳ به نام شهید محمد کریم سرشت، کوچه تورج در خیابان حضرت ولیعصر (عج) نرسیده به چهارراه پارک وی در منطقه سه به نام شهید سید کمال قریشی (تورج) و کوچه عطایی در محله فردوس خیابان امام زمان (عج) در منطقه ۱۸ به نام شهید محمد بحری نام‌گذاری شد.

در ادامه نامگذاری یک کوچه جدیدالاحداث در شهرک ولیعصر (عج)، خیابان حسینی، کوچه صاحب‌الزمان (عج) در منطقه ۱۸ به نام شهیدان محمدجواد و غلامرضا زینالی، نامگذاری کوچه نهب در خیابان ابوسعید غربی، کوچه رضایی شمالی در منطقه ۱۸ به نام شهید احمد نیاقیصری و نامگذاری کوچه یازدهم خیابان شیخ بهایی شمالی در منطقه سه به نام شهید نیازعلی شاهی به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: معابر شهدا خیابان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران

رضا علیجانی با اشاره به تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی.ان.ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

 ۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران