Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی روز یکشنبه در دیدار با کارکنان استانداری و تشریح برنامه‌های کاری سال جدید افزود: ۹۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار نقدی بود که تاثیر زیادی در پیشرفت پروژه‌ها داشت.

وی از تزریق ۱۵۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن اردبیل خبرداد و اظهار کرد: امید می‌رود با تزریق این میزان اعتبار، اجرای نقاط گلوگاهی پروژه راه‌آهن شتاب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل تلاش برای اجرای زیرساخت‌های دیگر ارتباطی از جمله بزرگراه شمال تا جنوب و توسعه زیرساخت‌های خدماتی از جمله آب، گاز و برق را از دیگر برنامه‌های استان ذکر کرد و خواستار همکاری متولیان امر و کارکنان برای تحقق آن شد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب استان در شاخص‌های اقتصادی و توسعه خاطرنشان کرد: اقدامات تحول‌آفرین برای ارتقای این شاخص‌ها در گرو همگامی بیش از پیش کارکنان دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌های توسعه است.

عاملی بیان کرد: آینده فرزندان استان در گرو برنامه‌ریزی و اقدامات توسعه‌گرایانه بوده و باید در این راستا باید همگی با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان برای ارتقای وضعیت اقتصادی و ثروت عمومی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: همه کارکنان و مسئولان فارغ از سلیقه‌های فکری و رفتاری در حفظ عزت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم نظر مشترکی دارند که لازم است برای اجرایی شدن برنامه‌های اقتصادی استان که برای چهار سال تدوین شده، حمایت‌ها و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها سید حامد عاملی پروژه ساختمانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعتبارات اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید حامد عاملی پروژه ساختمانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران سید حامد عاملی پروژه ساختمانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعتبارات اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس