Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@20:09:20 GMT

هجوم هواداران ایرانی به صفحه بازیکن تیم ملی انگلیس!

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۱۸۲۹

هجوم هواداران ایرانی به صفحه بازیکن تیم ملی انگلیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منچستر یونایتد در این فصل نتایج خوبی نگرفته و حتی این احتمال وجود دارد که این تیم نتواند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. بدون شک یکی از ضعیف ترین بازیکنان این فصل شیاطین سرخ هری مگوایر بود. مدافعی که در این فصل اشتباهات وحشتناکی را انجام داد و هواداران این تیم هم به شدت از عملکرد این بازیکن انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان منچستر یونایتد که با تیم ملی کشورش در جام جهانی به مصاف تیم ملی کشورمان  خواهد رفت، شرایط خوبی را در چند وقت اخیر سپری نکرده و حتی خیلی از هواداران یونایتد معتقدند این بازیکن نباید دیگر کاپیتان تیمشان باشد. اشتباهات متوالی این بازیکن در یک سال اخیر باعث شد که او حتی در جریان دیدار دوستانه انگلیس مقابل ساحل عاج توسط هواداران خودی هو شود.

مساله‌ای که از دید برخی کاربران ایرانی اینستاگرام هم دور نمانده و بعد از مشخص شدن قرعه ایران در جام جهانی و همگروهی با انگلیس، آنها زیر یکی از پستهای جدید این بازیکن، ابراز امیدواری کرده‌اند که او در بازی مقابل ایران هم به اشتباهاتش ادامه دهد تا شاگردان اسکوچیچ از سوتی‌های احتمالی این بازیکن نهایت استفاده را ببرند و بتوانند در اولین بازی‌شان در جام جهانی ۲۰۲۲ دست به یک کار بزرگ بزنند و انگلیس را شکست دهند.

یک نفر در مورد مگوایر نوشت : تو تنها دلخوشی ما ایرانی ها هستی. منتظر اشتباهات تو در بازی مقابل ایران هستیم.فرد دیگری نوشته بود: لطفا روی طارمی خطای پنالتی انجام بده .

کاربر دیگری هم از او خواسته که جلوی ایران همان بازیکنی باشد که در چند وقت اخیر بوده. پیامی که توسط چند نفر دیگر هم منتشر شده و آنها با زبان فارسی و انگلیسی، علاقه‌شان به مدافع تیم ملی انگلیس را نشان داده‌اند!. فرد دیگری هم به او لقب هری پاتِر را داد. 

بیشتر بخوانید: واکنش جالب ستاره منچستر به همگروهی با ایران: بزن بریم!/عکس علی دایی در آغوش رئیس فیفا/عکس پاسخ فوری فدراسیون فوتبال به جنجال انگلیسی ها؛ یادتان باشد چه گفتید!/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1618158

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال

تیم فوتبال منچستر سیتی مقابل ناتینگهام فارست به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی برای سیتی گواردیول و هالند گلزنی کردند.

آرسنال با 80 امتیاز صدرنشین است و سیتی با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان جدایی غول نروژی از منچسترسیتی مشخص شد!‏ نگاهی به عملکرد دور از انتظار ارلینگ هالند مقابل چلسی (+فیلم)

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود