Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:58:53 GMT

۲ تن کود شیمیایی قاچاق در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۱۸۶۹

۲ تن کود شیمیایی قاچاق در مهاباد کشف شد

سرهنگ سردار علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی ایستگاه دارلک این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو متوقف شده ۲ تن کود شیمیایی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد که برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ علیزاده تاکید کرد: کشاورزان در امر خرید سموم و کود به خصوص کود مایع باید از فروشندگی‌های مجاز مورد اعتماد و دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی خرید کنند تا گرفتار افراد سودجو و فرصت‌طلب نشوند.

وی از شهروندان خواست در اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما شهروندان از عملیات پلیس است.

به گزارش ایرنا، مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۲۰ تن انواع سموم و کودشیمیایی کشاورزی غیرمجاز، تقلبی و قاچاق در مهاباد با گزارش‌های مردمی و همکاری نیروی انتطامی کشف و ضبط شده است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق انتظامی کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق مهاباد آذربایجان غربی کالای قاچاق انتظامی کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد