Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:59:15 GMT

نیروهای قراردادی و طرحی مراکز بهداشت دشتستان جذب شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۱۹۴۶

نیروهای قراردادی و طرحی مراکز بهداشت دشتستان جذب شوند

ایسنا/بوشهر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار جذب و تبدیل وضعیت نیروهای ۸۹ روزه، طرحی و قراردادی مراکز بهداشتی و درمانی شد.

دکتر ابراهیم رضایی در نشست هم‌اندیشی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهرستان دشتستان ضمن تشکر از مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اهار کرد: امیدواریم که با روحیه جهادی و انقلابی شاهد حل مشکلات مردم در حوزه سلامت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای ارتقا حوزه بهداشت و درمان و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم به خصوص مناطق کم برخوردار استفاده کنیم، تصریح کرد: در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای رفع مشکلات و بهبود زیرساخت‌ها مانند گذشته همکاری و تلاش خواهیم کرد.

نماینده دشتستان اضافه کرد: نیروهای انسانی توانمندی در بخش بهداشت و درمان دشتستان هستند که به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

رضایی اعلام کرد که شهرستان دشتستان زیرساخت‌های خوبی دارد که البته نیازمند تقویت و رفع نقایص است.

وی با بیان اینکه در بحران‌ها است که عیار یک دستگاه یا نهادی مشخص می‌شود گفت: در بحران بیماری کرونا، بخش بهداشت و درمان، به خصوص در شهرستان دشتستان بالاتر از انتظار تلاش و فعالیت کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدافعان سلامت شهرستان دشتستان با راه‌اندازی مراکز بستری سرپایی در حسینیه اعظم و مرکز تخصصی درمانگاه امام موسی کاظم (ع) در پیک پنجم و ششم به‌صورت عینی به همه ما ثابت کردند که برای تأمین سلامت مردم و حفظ جان آن‌ها حاضرند از جان خود بگذرند و شهادت مدافعان سلامت گواه این گفته است.

رضایی خواستار جذب و تبدیل وضعیت نیروهای ۸۹ روزه، طرحی و قراردادی مراکز بهداشتی و درمانی شد و بر لزوم پرداخت مطالبات کادر درمان تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان دشتستان شهرستان دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره‌مندی ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام صیادی روز شنبه هشتم اردیبهشت به مناسبت روز روانشناس و مشاور با اشاره به اینکه حفظ سلامت روان خانواده‌ها به اندازه سلامت جسمانی آنها مهم است، اظهار کرد: با تلاش روانشناسان مراکز بهداشتی استان سال گذشته، بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانی، بیش از ۲۲ هزار نفر معتاد مواد مخدر و بیش از هفت هزار مورد خشونت خانگی در این استان شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۱۷۷ هزار نفر از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت استان بهره مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مراکز و پایگاه‌های بهداشتی استان آماده ارائه خدمات رایگان سلامت روان به تمام افراد خانواده‌ها است.

صیادی اظهار کرد: البرزنشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی،خشونت‌های خانگی، اعتیاد و... بهره مند شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد