Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:32:08 GMT

حمله افراد مسلح به مردم در نیجریه با ۱۲ کشته و ۲۸ زخمی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۲۰۹۲

حمله افراد مسلح به مردم در نیجریه با ۱۲ کشته و ۲۸ زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیجریه تریبیون، در حمله افراد مسلح ناشناس به مردم در ایالت «پلاتو» واقع در نیجریه، ۱۲ نفر جان باخته و ۲۸ تَن نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، حادثه در میان مردم قُوم «چاندو زِرچی» (Chando Zerreci) در منطقه باسا روی داده است.

به گزارش رویترز، در حمله مشابهی که هفته گذشته نیز در این منطقه روی داد، دست کم ۱۰ تَن کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه ها در این باره اعلام کردند که جوامع کشاورز و دام پرور در نزاع بر سر زمین و مرتع مرتکب چنین خشونت هایی شده و دولت بوهاری در نیجریه نیز تا کنون برای رفع مشکلات میان آن ها اقدامی را به انجام نرسانده است.

کد خبر 5458458

منبع: مهر

کلیدواژه: نیجریه ایالت پلاتو نیجریه محمد بوهاری اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین فلسطین حمله روسیه به اوکراین رژیم صهیونیستی آخرین اخبار اوکراین عراق ولودیمیر زلنسکی ولادیمیر پوتین عربستان سعودی ایران افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، جانان سایق سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر وقوع بارندگی‌های سنگین و سیلاب در ۱۵ ولایت این کشور، ۱۴۰ باب خانه مسکونی تخریب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان در این خصوص ادامه داد: در ۳ روز اخیر بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در ولایت‌ های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان؛ ۸ نفر جان‌باخته و ۳ تن هم مجروح شده اند.

به گزارش طلوع، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی دولت موقت طالبان در افغانستان پیشتر گفته بود که بر اثر وقوع سیلاب‌های اخیر سراسر افغانستان، ۹۰ تن جان باخته و ۵۴ نفر دیگر هم مجروح شده‌ اند.

کد خبر 6091451

دیگر خبرها

  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل