Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:52:15 GMT

۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۲۱۰۵

۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

علی احمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیماران جدید ۶ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند و ۱۵ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان را ۸۳ نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد حال عمومی ۱۱ بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با ابراز امیدواری نسبت به صفر شدن فوتی‌های کرونا در استان، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده و فوتی‌های ناشی از این ویروس در استان کماکان یک هزار و ۸۴۱ نفر است.

احمدی در ادامه به رنگ‌بندی جدید اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و افزود: بر اساس این رنگ‌بندی شهرستان‌های بروجن و کیار در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین شهرستان‌های شهرکرد، اردل، سامان و بن در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، لردگان و خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا جای گرفت.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تا روز شنبه ۱۴ فروردین ۲۹۰ هزار و ۶۲۳ مورد نمونه‌گیری تشخیص مولکولی کرونا گرفته شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده