Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصوبه ستاد کرونا در تاریخ ششم فروردین ماه حقایق را برملا می کند...

مطابق آنچه در مصوبه ستاد کرونا آمده وزارت ورزش در اتفاق تلخ مشهد سهیم بوده است.

به گزارش طرفداری، در حالی که معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا پای این وزارتخانه را به طور کامل از اتفاق تلخ مشهد بیرون بکشد، مصوبه ستاد کرونا که به جلسه روز ششم فروردین ماه یعنی سه روز قبل از برگزاری بازی ایران و لبنان برمیگردد اثبات می کند وزارت ورزش و جوانان در جریان موضوع بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بند ۴ این مصوبه آمده است بازی ایران و لبنان با رعایت تمام موارد بهداشتی در حضور تماشاگر برگزار شود و البته تاکید شده تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه بین ۸ تا ۱۰ هزار نفر یعنی یک سوم ظرفیت ورزشگاه مشهد باشد.

صورتجلسه ای که منتشر شده به وضوح اثبات می کند در جریان این جلسه تاکید شده بود چون بازی ایران و کره جنوبی در سئول با وجود شرایط بدتر کره ای ها از لحاظ ویروس کرونا با حضور صد درصد تماشاگران بوده بازی ایران و لبنان هم باید با حضور تماشاگران باشد. حتی این استدلال هم به کار برده شده که بازی استقلال و پرسپولیس یا همان دربی پایتخت در حضور تماشاگر برگزار شده و حالا بازی ملی هم باید تماشاگر داشته باشد.

منصور قنبرزاده، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در این خصوص به طرفداری گفت:

در مصوبه ستاد کرونا تعداد مجاز تماشاگر بين ٨ تا ١٠ هزار نفر مصوب شد ولی حدود ٢٥ هزار نفر وارد ورزشگاه شدند يعنی بيش از دو برابر مصوبه ستاد كرونا.

منصور قنبرزاده ادامه داد:

با توجه به حضور وزير ورزش در جلسات بايد به مقررات فيفا دقت می شد كه چنانچه ديدار با تماشاگر باشد، طبق مقررات فيفا حتما بايد ظرفيتی براي بانوان در نظر گرفته شود كه اين نكته مهم با توجه به فاصله اندك ابلاغ مصوبه تا برگزاری مسابقه (حدود ٧٢ ساعت) و با توجه به زير ساخت ورزشگاه و شرايط ويژه شهر مشهد امکان پذیر نبود و معلوم نیست چرا اين نكته مهم مورد غفلت قرار گرفت.

توضیح طرفداری: مطابق آنچه در صورتجلسه نوشته شده یکی از حاضرین (اسماعیلی رئیس دفتر) تاکید می کند با وزیر ورزش گفتگو داشته و وزیر به او اعلام کرده از آنجایی که دربی با حضور تماشاگران بوده و سفرهای نوروزی هم مجاز است بازی ایران و لبنان با حضور ۸ تا ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شود.

صفحه اول صورتجلسه نشست اعضای ستاد کرونا به تاریخ ششم فروردین ماه پاراگراف آخر را بخوانید؛ چون ایران و کره جنوبی با تماشاگر بوده، ایران و لبنان هم با تماشاگر باشد لطفاً جمله های اسماعیلی رییس دفتر را مرور کنید؛ با وزیر ورزش هماهنگ شده چون دربی با تماشاگر بوده و سفرهای نوروزی هم مجاز است، هشت تا ده هزار تماشاگر به ورزشگاه بیاید! حالا باز سینا کلهر بگوید فدراسیون خودمختار است و اصلا نظر کسی را نمی پرسد! بند چهارم مصوبه را بخوانید؛ آفتاب آمد دلیل آفتاب...

 

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس ورزشکاران برتر قرن؛ غلامرضا تختی، محمد نصیری و عبدالله موحد | رستم ورزش هیچوقت از قلب ایرانیان نرفت طراح نماد جام جهانی قطر چه کسی است؟ گرافیست ایرانی! یاگو آسپاس: داور با اعلام 3 پنالتی برای رئال مادرید، می‌خواست هت تریک بنزما را مشاهده کند مورینیو خطاب به یک خبرنگار: در رادیو بسیار شجاع هستی اما روبروی من در شلوار خود خرابکاری می‌کنی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ایران و لبنان مصوبه ستاد کرونا حضور تماشاگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس