Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:30:26 GMT

بدرقه کاروان سپاهان به عربستان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۲۵۴۴

بدرقه کاروان سپاهان به عربستان به روایت تصویر

گروه استان‌ها_کاروان تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا امشب با پرواز چارتر راهی عربستان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان،کاروان تیم فوتبال سپاهان برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب ساعت 20:30 با پرواز چارتر از فرودگاه شهیدبهشتی اصفهان راهی عربستان می‌شود و اردوی خود را در شهر بریده برپا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور مراسم بدرقه طلایی‌پوشان از ساعاتی پیش در فرودگاه شهیدبهشتی اصفهان و با حضور مسئولان استان از جمله سیدمحمد طباطبایی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان و علی طاهری، ریاست هیئت فوتبال استان برگزار شد.

طباطبایی درحاشیه بدرقه طلایی‌پوشان به عربستان: سپاهان نماینده ایران است/چشم میلیون‌ها ایرانی بدرقه راه شماستنویدکیا پیش از سفر به عرستان: با آمادگی کامل به میدان می‌رویم/ به مباحث پیش‌پا افتاده اهمیت نمی‌دهیممربی سابق تاتنهام و زنیت دستیار نویدکیا در سپاهان شد

 

گفتی است که سپاهان در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های پاختاکور ازبکستان، الدحیل قطر و التعاون عربستان هم‌گروه است و روز 18 فروردین نخستین بازی خود را مقابل پاختاکور انجام خواهد داد.

 

 

انتهاای پیام/170/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 ژوزه مورایس سرمربی سپاهان که با شیدا مقصودلو بازیگر سینما در ارتباط بود، روایت خود را از مسلمان شدنش و ازدواجش با خانم بازیگر بازگو کرد. روایت سرمربی سپاهان از آنچه رخ داده را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!