Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@21:03:28 GMT

آدم ربایی ائتلاف آمریکایی در الرقه

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۲۶۲۱

آدم ربایی ائتلاف آمریکایی در الرقه

ائتلاف متجاوز آمریکایی در یک عملیات هلی برن در خاک سوریه، پنج سوری و یک زن عراقی را در الرقه ربود.

به گزارش مشرق، تارنمای "سوریا تی وی" در گزارشی به نقل از خبرنگار خود نوشت: ائتلاف بین المللی (متجاوز آمریکایی) در یک عملیات هلی برن که با هماهنگی با نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) انجام گرفت، به یکی از اردوگاه‌های غیر رسمی آوارگان در استان الرقه واقع در شمال شرق سوریه حمله و ۵ جوان به همراه یک زن را ربود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی سوری به این تلویزیون گفت: دو بالگرد ائتلاف بین المللی این هلیبرن را بامداد یکشنبه انجام داده و نیروهای وابسته به قسد نیز از زمین همزمان در محل حضور پیدا کردند.

در این عملیات که بیش از یک ساعت به طول انجامید، به ۳ چادر حمله و ۵ نفر سوری از اهالی دیر الزور و یک زن عراق به نام ساجده دستگیر شدند.

به گفته این منبع، ۵ جوان سوری به شهر حسکه منتقل اما زن عراقی به مرکز اطلاعاتی عین عیسی در شمال رقه برده شد.

گرچه منابع نزدیک به قسد علت این آدم ربایی را ارتباط این افراد به تروریسم اعلام کردند اما به گفته رسانه‌های سوری آمریکایی‌ها شمار قابل توجهی از تروریست‌ها را بعد از ربودن مجددا در اماکن دیگری به کار می‌گیرند.

از سوی دیگر دیروز پایگاه ارتش اشغالگر آمریکا در میدان نفتی العمر شاهد انفجار مهیبی بود.

رسانه‌های سوری دیروز از شنیده شدن انفجار مهیب از داخل میدان نفتی "العمر" یکی از پایگاه‌های نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی در این کشور خبر دادند.

به گفته این منابع، انفجار بعد از ظهر شنبه ۲ آوریل رخ داد و شاهدان از به هوا برخواستن زبانه‌های دود ازداخل این منطقه سخن گفتند.

نظامیان آمریکایی و شبه نظامیان متحد متجاوزان، حاضر به اعطای اطلاعاتی در رابطه با این حادثه نشدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت میدان نفتی العمر شهر حسکه سوریه تروریسم عراق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر از انفجار انتحاری در بدخشان + جزئیات | ۳ نفر کشته شدند

به گزارش همشهری‌آنلاین، ذبیح‌الله امیری رییس اطلاعات و فرهنگ بدخشان امروز چهارشنبه به طلوع‌نیوز گفت که یک انفجار در شهر فیض‌آباد به وقوع پیوسته که یک خودروی نظامی را هدف قرار داده است.

به گفته این مقام ارشد ولایت بدخشان، این انفجار ناشی از مواد منفجره جاسازی‌ شده در یک دستگاه موتور سیکلت رخ داده است.

شبکه خبری العربیه در این خصوص گزارش داد که بر اثر انفجار انتحاری در ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان ۳ نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.



کد خبر 850400 منبع: ایرنا برچسب‌ها افغانستان ‌انفجار خبر ویژه افغانستان طالبان افغانستان

دیگر خبرها

  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • نخستین تصاویر از انفجار انتحاری در بدخشان + جزئیات | ۳ نفر کشته شدند
  • جزئیات ربوده شدن کودک ۱۸ ماهه اعلام شد
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • آدم ربایی در شیراز