Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:53:46 GMT

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی بخشداری لواسانات معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۲۸۱۱

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی بخشداری لواسانات معرفی شد

به گزارش ایرنا، فرماندار شمیرانات عصر یکشنبه در این آیین معارفه با اشاره به دغدغه شوراهای روستایی لواسانات که از جمله آن می‌توان به حضور برخی از مسافران در باغات شخصی و آسیب به اموال اهالی و بار درختان اشاره کرد، گفت: علاوه بر این‌که ما با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، اقداماتی نظیر افزایش نیرو در کلانتری‌ها را پیگیری خواهیم کرد، شما نیز به عنوان منتخبان مردم اختیار دارید تا در راستای صیانت اموال مردم و تامین امنیت و آرامش روستا بنا بر تجربه خود مقرراتی را تصویب و اجرایی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی ذاکریان تاکید کرد: فرمانداری نیز از مصوباتی که در راستای منافع اهالی و با بررسی کارشناسی برای حل چالش‌های موجود تصویب و اجرایی می‌شوند، حمایت خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: شان قوه مجریه، اجرای سیاست‌های کلان است؛ هدف ما نیز جاری‌سازی گفتمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب در جامعه است که تحقق این مهم مستلزم سه رکن اساسی خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شمیرانات ادامه داد: وجود الگوهای حکم‌رانی در زمینه‌ها مختلف جامعه از اقتصاد و بانک‌داری تا بهداشت و درمان و رسانه و در گام بعدی مردمی بودن حکومت و در صحنه بودن ملت در تمام عرصه‌ها از مهم‌ترین ارکان پیاده‌سازی تفکر انقلاب اسلامی‌ هستند.

ذاکریان افزود: برگزاری مراسمات عزاداری سیدالشهدا (ع) و پیاده‌روی اربعین از نمونه‌ کارهای موفقی‌ست که با خواست و حضور مردم همواره تداوم دارد؛ لذا بر کسی پوشیده نیست که ناب‌ترین الگوها هم بدون مقبولیت و حضور مردم به نتیجه نمی‌رسد، و لازمه نتایج مثبت تعامل و همراهی دولت و ملت است.

فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: مشارکت اهالی شهرستان در زمینه‌های مالی از سطح بسیار خوبی برخوردار است که البته کافی نیست و باید با حضور در میدان و دست گرفتن کارها نیز مشارکت داشته باشند.

وی سومین رکن جاری‌سازی گفتمان اسلام و انقلاب در جامعه را مساله کارگزاران دانست و گفت: نیروی انسانی یک جامعه سرمایه بسیار مهمی است؛ سرمایه‌ای که وقتی از دست برود به راحتی قابل جبران نیست. شهدای ترور از دوران انقلاب اسلامی تا به امروز که شهید فخری‌زاده از جمله آخرین آن‌هاست‌، از همین دست ظرفیت‌های مهم کشور به شمار می‌آمدند.

نماینده عالی دولت در شمیرانات در همین راستا بر اهمیت مدیرپروری تاکید کرد و افزود: در چند سال گذشته متاسفانه در سیستم‌های آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور توجه کمتری به مدیرپروری شده است که اخیراً درصدد جبران آن برآمده و در فکر تربیت مدیران کارآمد برای جامعه هستند.

ذاکریان اظهار داشت: مدیریت قوی در کنار تمام عوامل و امکانات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌تواند جامعه را به سمت اهداف خود حرکت دهد، و اگر نیروهای انسانی کارآمد در کنار هم قرار بگیرند و هم‌دل و هم‌زبان باشند توان تساعدی خواهند داشت و بسیاری از مشکلات را مرتفع می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب امروز، ابراز داشت: نگاه مشترکی که معاون جدید بخشدار و بخشدار لواسانات نسبت به انقلاب و حضور در میدان عمل دارند، نویدبخش آن است تا گره از برخی خلاءهای نیروی انسانی و مسائل عمده و اساسی بخش، باز شود. لذا در راستای تحقق این مهم از دیگر همکاران مجموعه نیز انتظار کار بیشتر و خارج از روتین معمول می‌رود.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: ملاک ارزیابی ما تعداد برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی نخواهد بود؛ نوع عملکرد مسئولان با ارزش‌گذاری مردم و شوراها به نمایندگی از وی، با توجه به میزان حل‌وفصل مشکلات و بهبود شرایط مشخص خواهد شد.

جوان‌گرایی و بهرمندی از تجربیات قدما ملاک این انتصاب بود

بخشدار لواسانات نیز هدف خود از انتصاب مقدم را تحقق شعار جوان‌گرایی دانست و گفت: روحیه انقلابی و جهادی این جوان که از سبقه و تجریبات خوبی نیز در سطح شهرستان برخوردار است، ما را بر آن داشت تا من بعد از ظرفیت بالفعل او برای پیشبرد اهداف بخش بهرمند شویم.

محسن مبارکی خاطرنشان کرد: همانطور که مدیران بالایی به بنده اعتماد کردند، ما نیز همین رویه را ادامه خواهیم داد و به جوانان منطقه در موقعیت‌های مختلف فرصت بروز توانمدی‌ها و همچنین کسب تجربه خواهیم داد. در مقابل انتظار داریم افراد جایگاهی که به آن‌ها محول می‌شود را مقطعی برای کار موثر و برجا گذاشتن باقیات صالحات بدانند و از درجا زدن پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، امیر بهزادی مقدم پیش از این در حوزه‌های مختلف فرمانداری شمیرانات در حال خدمت بوده است.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و دارای ۲۰ روستا، از توابع شهرستان شمیرانات با جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها لواسانات شمیرانات مشارکت های مردمی جوانگرایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لواسانات شمیرانات مشارکت های مردمی لواسانات شمیرانات مشارکت های مردمی جوانگرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی

   

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری شهید مطهری را مجاهد عرصه جهاد تبیین دانست و گفت: این شهید والامقام شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

آیت‌الله علی عباسی در همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه استاد شهید مطهری گفت: انقلاب اسلامی هنوز هم مدیون اندیشه‌های این شخصیت است.

رئیس جامعه‌المصطفی العالمیه افزود: شهید مطهری مجاهد عرصه جهاد تبیین و آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود.

آیت‌الله عباسی گفت: شهید مطهری با تبیین اسلام ناب، ماهیت اندیشه‌های انحرافی و خطرات اسلام التقاطی را برملا کرد. این شهید والامقام شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

او پاسخ شهید مطهری به اندیشه ماتریالیستی روشنفکرنما‌های زمان را قوی‌ترین جواب عنوان کرد و افزود: کتاب اصول فلسفه و روش رئالیسم منشوری شد به دست نیرو‌های مسلمان و مومن مبارز برای پاسخگویی در مقابل جریانی که مدعی معرفت و مبارزه که اذعن داشت مبارزه با عدالتخواهی در جهان به دست مارکسیسم و ماتریالیست است. او از توان علمی و قلم خود برای تبیین و دفاع از آموزه‌های اسلام ناب و بالاخص مسئله حقوق زن در اسلام و مسئله حجاب استفاده و ایفای نقش کرد.

آیت‌الله عباسی با بیان اینکه شرایط امروز جامعه ما نیز به گونه‌ای است که برخی جوانان به اندیشه لیبرال دموکراسی شیفتگی نشان می‌دهند بدون اینکه شناختی از آن داشته باشند، گفت: در شرایطی که حق و باطل در جامعه، دارای چهره‌هایی همسان‌اند و تشخیص حقایق برای مردم دشوار است، افزون بر وظایفی که بر عهده عموم طبقات است، نیاز به جهاد فکری و معنوی وجود دارد. ما بایستی این شعار‌ها را تحلیل و نشان دهیم که بی‌محتوا هستند.

او با اشاره به اینکه در مسئله نظام زن هنوز هم با تمدن امروز چالش داریم؛ افزود: در مسئله حجاب مقام معظم رهبری فرمودند حجاب فی نفسه چالش نبود و دست‌هایی از بیرون تلاش دارد تا آن را به یک چالش تبدیل کند. شهید مطهری برای دفاع از اسلام با تمام وجود در صحنه بود و امروز هم میدان نزاع ادامه دارد و ما باید در صحنه باشیم.

این عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: شهید مطهری به عنوان مدافع سنگر فکری و عقیدتی به خوبی احساس مسئولیت کرد و به آن عمل کرد؛ اقدامات شایسته این شهید والامقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

آیت‌الله عباسی انقلاب اسلامی را نقطه عطف تاریخ دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است که روح جدیدی بر جهان دمید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است