Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های فجر سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک پس از پیروزی در بازی گذشته مقابل تراکتور به دنبال دومین پیروزی متوالی با مهدی رحمتی بود تا سه امتیاز بیرون از خانه را کسب کند.

فجر سپاسی که روی نوار ناکامی گام بر می‌دارد و هفته گذشته به فولاد خوزستان باخت برای فرار از سقوط به دنبال برد در این بازی خانگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در یک بازی نه چندان دلچسب به تساوی بدون گل رضایت دادند تا امتیازات را میان خود تقسیم کنند.

ترکیب فجرسپاسی:

ایمان صادقی، یوسف وکیا، رضا علیاری، محمد قنبری، سیروان قربانی، احمدرضا زنده روح، عرفان معصومی، دانیال کردستانی، میلاد کمندانی، فرزان دانا، حسین مهربان

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، امیر نوری، مصطفی احمدی، محمد علینژاد، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات، محمود قائدرحمتی، نیما درودی

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز آلومینیوم میثم مجیدی میلاد فخرالدینی لیگ برتر فوتبال مصطفی احمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز آلومینیوم میثم مجیدی فجر سپاسی شیراز آلومینیوم میثم مجیدی میلاد فخرالدینی لیگ برتر فوتبال مصطفی احمدی فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند، شورای امنیت وسط بیاید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • فولاد میزبان آلومینیوم