Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@09:40:16 GMT

استایل جدید و جذاب پریناز ایزدیار

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۳۱۵۲

پریناز ایزدیار بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون است. پریناز ایزدیار دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد. خانوادهٔ پریناز ایزدیار موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند. پریناز ایزدیار در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. 

بیوگرافی پریناز ایزدیار 

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ وکالت بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.

کیک تولد پریناز ایزدیار + عکس فعالیت هنری پریناز ایزدیار

در سال 1385 برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» (1388) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، قدم به عرصه ی تلویزیون گذاشت.  ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد.

وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد. 

سلفی جدید پریناز ایزدیار + عکس پریناز ایزدیار برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر  پریناز برای بازی در فیلم ابد و ی روز موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

تیپ ساده پریناز ایزدیار در طبیعت

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پریناز ایزدیار پریناز ایزدیار بازیگر زن پریناز ایزدیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!

ایمان گودرزی؛ نام استقلال و تراکتور در کنار هم همیشه نوید یک بازی جذاب و دیدنی را می‌دهد، اما زمانی داستان جذاب تر می‌شود که این بازی در وسط بهار و در ماه اردیبهشت برگزار شود. این ماه در تقابل های این دو تیم دو ویژگی دارد؛ این بازی مساوی نخواهد شد و دیگری اینکه بازی ها حتما پر گل بوده است. در ۳ بازی قبلی دو تیم در دومین ماه سال، ۱۸ گل زده شده و این یعنی هر دوئل این ماه به طور متوسط ۶ گل داشته است. برای اولین بار، رویارویی دو تیم در اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

آتش بازی سامان نریمان جهان؛ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

در لیگ چهاردهم، زوج او و ادینیو، احتمالا بدترین روز مربیگری امیر قلعه‌نویی در استقلال را رقم زدند. دقیقه ۶، ادینیو ساخت و نریمان‎‌جهان نواخت. استقلال دقیقه ۳۰ بازی را مساوی کرد. ولی ادینیو با گل دقیقه ۱+۴۵ مهمان را برنده راهی رختکن کرد.

در نیمه دوم، بازهم ادینیو ساخت تا نریمان‌جهان، گل دومش را بزند. و درنهایت هت‌تریک شماره ۷ در دقیقه ۸۴ کامل شد و رای به برتری ۴ یک تیم تونی اولیویرا داد.

رحمتی بازنده کل کل با قلعه نویی؛ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

نبردی که از همان ابتدا با واکنش مهدی رحمتی به اعتراضات امیر قلعه‌نویی وارد چالش شد، را درنهایت مهمان برد. استقلال با گل امین حاج‌محمدی از تراکتور جلو افتاد. مهمان در همان نیمه اول، کامبک زد و با گل به خودی نورافکن و سوپرگل رفیعی، ۲ یک و برنده به رختکن رفت. استقلال در ابتدای نیمه دوم، بازی را با گل شهباززاده مساوی کرد ولی اشتباه مرگبار دقیقه ۷۹ حاج‌محمدی با گل آلویس نانگ، تراکتور را برنده بازی کرد.

جبران تمام باخت ها؛ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

استقلال این بار در خانه به شدیدترین شکل ممکن، انتقام دو شکست قبلی اردیبهشت ماه را از مهمانش گرفت. تیم ساپینتو در نیمه اول، ۳ گل (بریس قایدی و تک گل جلالی) زد. تراکتورِ خمز حوالی دقیقه ۶۰ با ضربه قنبری به گل رسید و امیدوار شد ولی آتشفشان آبی دوباره فوران کرد و این بار ۴ گل از دقیقه ۶۱ تا ۸۶ زد (قایدی، مرادمند، رضاوند و سلمانی) و درنهایت ۷ یک برنده شد. این بهترین برد استقلال و بدترین باخت تراکتور در تاریخ لیگ برتر است.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901145

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است