Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:14:49 GMT

طرح جامع چهار شهر کردستان در دست اجرا است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۳۱۶۶

طرح جامع چهار شهر کردستان در دست اجرا است

فرهاد لشکری گفت: در سال جاری بهبود فضای شهری با جدیت دنبال خواهد شد بر این اساس طرح‌های جامع تهیه شده در دست اجرا است و تهیه عکس‌های هوایی تمام شهر‌های استان هم با جدیت دنبال می‌شود.

 معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ت سه طرح ناحیه‌ای در شهر‌های سنندج، سقز و بیجار تهیه شده، همچنین ۶ مورد طراحی شهری انجام شده که می‌توان به انجام مطالعات مناسب سازی تردد معلولان و افراد کم توان، تهیه طرح‌های شهری در خیابان انقلاب سنندج، طرح ساماندهی معبر ورودی شهر سنندج به طرف همدان، طرح ساماندهی رودخانه گریاشان، طرح موضعی حفاظت و احیای تپه‌های شهری سنندج و طراحی شهری پیاده راه‌سازی خیابان فردوسی در سنندج اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: بهبود فضای شهری از جمله اهداف و اولویت‌ها این اداره کل است و در همین راستا و برای تحقق این امر سال گذشته در جلسات مختلف کارگروه‌های تخصصی امور زیربنایی، کمیسیون ماده پنج و جلسات سیما و منظر، پیگیری‌های لازم انجام شد.

لشکری گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۲ جلسه کمیسیون ماده پنج با حدود ۶۰۰ مصوبه توسط راه و شهرسازی به عنوان دبیرخانه کمیسیون ماده پنج برگزار شده و تمام مصوبات در راستای شفافیت از طریق مختلف اطلاع رسانی شده و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش قدس آنلاین، محمد مشیرپناهی با اشاره به حضور کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در غرفه استان در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می شود.

وی افزود: مشخصات کلی طرح های کشاورزی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان ادامه داد: در بخش صنعت هم ۹ عنوان فرصت سرمایه گذاری و هشت طرح مهم و پیشران صنعتی و معدنی استان برای معرفی به سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه آماده شده است.

مشیرپناهی تعداد فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری استان در این نمایشگاه را پنج مورد خواند و بیان کرد: افزون بر این، هفت مورد فرصت سرمایه گذاری گردشگری در شهر سنندج که توسط شهرداری این شهر تهیه شده است در چند روز برپایی این نمایشگاه معرفی می شود.

معرفی بیش از۵۰ مورد مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری کردستان در اکسپو

وی یادآور شد: یکی از اقدامات مطلوب در استان که به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری انجام شده تهیه مجوزهای بی‌نام است که از حدود ۲ سال اخیر این مهم آغاز شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان اضافه کرد: در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران، بیش از ۵۰ مورد مجوز بی نام صادر شده برای سرمایه گذاری در استان تهیه و آماده معرفی به هیات های تجاری و سرمایه گذاران است.

مشیرپناهی یادآور شد: افزون بر موارد مذکور، ۱۵ مورد فرصت سرمایه گذاری دارای مطالعات پیش امکان سنجی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهیه شده است و در این نمایشگاه معرفی می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج