Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:39:11 GMT

امتحانات دانشگاه زنجان حضوری و مجازی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۳۴۶۲

امتحانات دانشگاه زنجان حضوری و مجازی برگزار می‌شود

جلال بازرگان، رییس دانشگاه زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از زنجان، با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین‌ماه اظهار کرد: کلاس‌های همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نیز دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی ۹۷ و ماقبل در این دانشگاه به صورت حضوری در حال برگزاری است.

رییس دانشگاه زنجان با بیان اینکه دروس عملی دانشجویان دانشگاه زنجان مانند کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها در تمامی مقاطع به صورت حضوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: امتحانات پایان ترم دانشجویان به صورت حضوری و مجازی برگزاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با علت برگزاری امتحانات برخی از دانشجویان به صورت مجازی، اظهار کرد: دانشجویان غیر بومی ورودی‌های سال ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰  به دلیل نبود خوابگاه، کلاس‌ها و امتحانات پایان ترم آنها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بازرگان با تاکید بر اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و وردی‌های ۹۷ و ماقبل، مشکل خوابگاه ندارند، گفت: خوابگاه‌هایی که در این مدت استیجاری بودند، ساختمان‌ها در حال حاضر خالی نیست و از بابت اسکان دانشجویان غیر بومی با مشکل مواجه هستیم.

وی با اشاره به خوابگاه‌های داخل دانشگاه اضافه کرد: برخی از خوابگاه‌های داخل دانشگاه هم احتیاج به تعمیر و مرمت دارند که در حال حاضر در صدد بازسازی این خوابگاه‌ها هستیم که برای مهر ماه‌ سال جاری آماده و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

رییس دانشگاه زنجان در رابطه با وضعیت خوابگاه دانشجویان غیر بومی گفت: یک مجتمع خوابگاهی را در حال خریداری هستیم که احتیاج به مرمت دارد که در صورت تعمیر و مرمت از مهر ماه در اختیار دانشجویان قرار گرفته و مابقی را اجاره خواهیم کرد.

بازرگان با بیان اینکه دانشجویانی که شرایط برای حضور آنها در کلاس‌ها فراهم است، اگر غیبت داشته باشند، طبق مقررات آموزشی برخورد خواهد شد، خاطر نشان کرد: در بحث واکسیناسیون دانشجویان و اساتید بنا بر این است که حتما دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

رییس دانشگاه زنجان با بیان اینکه ما تابع ستاد کرونای استان هستیم و بدون هماهنگی با ستاد فعالیت خاصی انجام نخواهیم داد، تصریح کرد: این تصمیم برای حال حاضر است، و در آینده هم متناسب با وضعیت کرونا و توصیه‌های وزارت علوم فناوری و تحقیقات عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ۷۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس دانشگاه زنجان جلال بازرگان وزارت علوم دانشجو خوابگاه دانشجویی رییس دانشگاه زنجان خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اعلام کرد: در ابتدای دولت سیزدهم کمتر از ۸۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود داشت که هم اکنون این تعداد به ۱۰۶۹ واحد رسیده و ۴۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

دکتر عباس شیراوژن با بیان این مطلب در بیست و دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، گفت: این واحد‌ها در حالی ساخته شده که تاکنون ریالی بودجه برای ساخت خوابگاه متاهلی دریافت نکرده ایم و این ۲۶۹ آپارتمان نیز با بودجه‌های اختصاصی دانشگاه‌ها ساخته شده است.

وی با اشاره به این که باید تا پایان این دولت دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی به عدد صفر برسد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی تا پایان سال حداقل ۴۰ واحد و دانشکده‌های فاقد خوابگاه متاهلی نیز تا پایان سال حداقل باید ۲۰ واحد خوابگاه متاهلی با متراز ۴۵ تا ۷۰ متر مربع همراه با رعایت پیوست فرهنگی مربوطه، ساخته باشند.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی که خوابگاه متاهلی دارند هم باید تا پایان سال ۲۰ درصد به تعداد واحد‌های خوابگاهی متاهلی خود اضافه کنند.

دکتر شیراوژن همچنین از انعقاد تفاهمنامه با وزارت مسکن و شهرسازی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی خبر داد.

منبع: وبدا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی