Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@16:10:46 GMT

اینتر در تورین دربی ایتالیا را فتح کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۳۵۸۳

اینتر در تورین دربی ایتالیا را فتح کرد

حساس‌ترین بازی هفته سی‌ویکم سری A ایتالیا با پیروزی اینتر در خانه یوونتوس به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌ویکم سری A،  شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین به مصاف هم رفتند که این بازی را اینتر با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها گل این بازی را هاکان چالهانوغلو هافبک ترکیه‌ای اینتر از روی نقطه پنالتی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه اول به ثمر رساند. این گل با جنجال‌هایی همراه بود چرا که ابتدا داور با تصمیمی بحث‌برانگیز پس از بازبینی یک برخورد میان آلوارو موراتا و دنزل دامفریس، برخلاف جریان بازی یک پنالتی به سود اینتری‌ها اعلام کرد. در ادامه پس از آنکه این پنالتی در نخستین تلاش چالهانوغلو توسط وویچخ شزنی دروازه‌بان یووه مهار شد، به دستور داور ضربه تکرار شد و این بار هافبک ترکیه‌ای توپ را وارد دروازه کرد.

با این نتیجه اینتر ضمن حفظ رده سوم جدول با یک بازی کمتر نسبت به یوونتوس فاصله خود را با این تیم به چهار امتیاز افزایش داد.

یوونتوس اما در ادامه ناکامی‌هایش در هفته‌های اخیر، شکست خانگی در دربی ایتالیا را هم به حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد تا عملاً شانس قهرمانی در فصل جاری سری A را از دست بدهد و اکنون حتی نگران از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم باشد، چرا که فاصله‌اش با رم رده پنجمی به پنج امتیاز کاهش پیدا کرده است.

هفته سی‌ویکم سری A ایتالیا امروز با برگزاری دو بازی دیگر به پایان می‌رسد که در بازی نخست از ساعت ۲۱ به وقت تهران تیم هلاس ورونا میزبان جنوا خواهد بود و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۱۵ میلان صدرنشین از بولونیا پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، میلان ۶۶ امتیازی با ۳۰ بازی صدرنشین است، ناپولی با همین تعداد امتیاز از ۳۱ بازی در رده دوم قرار دارد و اینتر ۶۳ امتیازی هم سوم است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سری A اینترمیلان یوونتوس مشرق ایتالیا رم خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و رم در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و رم امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و رم

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 750667

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر