Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد: «باید از تشدید تنش‌ها در منطقه مسجد الاقصی به ویژه در ماه مبارک رمضان و اعیاد مسیحی و یهودی اجتناب شود تا این منطقه در چرخه خشونت نیفتد.» قاهره به ورود اخیر یهودیان به مسجدالاقصی نیز واکنش نشان داد و این اقدام را محکوم کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی به بازدیدکنندگان یهودی اجازه داده‌اند تا در ماه مبارک رمضان از مسجد الاقصی دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتامار بن گویر، عضو راستگرای کنست (پارلمان رژیم اشغالگر)، روز پنجشنبه از این مکان بازدید کرد که باعث خشم فلسطینیان شد.

در پاسخ به اقدام این مقام صهیونیستی، گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که آن‌ها و نیرو‌های مقاومت «از نزدیک آنچه را که در بیت المقدس و مسجد الاقصی در حال وقوع است» دنبال می‌کنند. این شاخه نظامی تلاش‌های تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها را محکوم کرد و به مقامات صهیونیستی درخصوص آسیب رساندن به مسجد الاقصی هشدار داد.

پلیس رژیم صهیونیستی تصمیمی برای جلوگیری از یورش بن گویر به مسجد الاقصی و برپایی راهپیمایی پرچم‌ها را صادر کرده و مدعی شده بود که این امر منجر به نقض نظم عمومی و آسیب رساندن به امنیت کشور می‌شود. در مقابل، بن گویر، فرمانده کل پلیس را متهم به نقض مصونیت پارلمانی خود پس از ممانعت از راهپیمایی با پرچم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی شهرک نشینان جنبش حماس مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو

منابع رسانه امروز (سه‌شنبه) از تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسرای صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و شهرک‌نشینان با برگزاری تظاهراتی در تل‌آویو نسبت به عملکرد کابینه رژیم اشغالگر در جریان جنگ و بی‌توجهی آن به سرنوشت اسرا اعتراض کردند.

معترضان خیابان «بیگن» در تل‌آویو را مسدود کردند و علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

معترضان همچنین تاکید کردند: خیلی وقت است که دستان کابینه نتانیاهو آغشته به خون اسرا است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست کابینه رژیم صهیونیستی و در صدر آن نتانیاهو را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند و به همین دلیل به صورت روزانه تظاهراتی را علیه او در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌کنند و خواستار برکناری وی از ریاست کابینه هستند.

پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • قول نتانیاهو به بن گویر برای حمله به رفح