Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا به مانند انتظار، از عملکرد تیمش رضایت کامل دارد. 

ژاوی به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخته است.

طرفداری - موندو دپورتیوو | بارسلونا در جریان دیداری از هفته سی و یکم لالیگا، سویا را با تک گل پدری از پیش رو برداشت و حالا در رده دوم جدول حضور دارد. ژاوی، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی در خصوص عملکرد شاگردانش به شرح زیر توضیحاتی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سویا بازی فوق العاده ای انجام داد. صحبت از یک تیم بزرگ است که سرمربی باتجربه ای روی نیمکت دارد، سویا بهترین خط دفاعی لیگ  را در اختیار دارد؛ فکر می کنم آنها فقط 20 گل دریافت کرده اند و این نشان می دهد که چه قدر عالی هستند. در نیمه اول مشکلاتی داشتیم اما تقریبا بی نقص بودیم و در بهترین فرم قرار داریم. گاهی اوقات به نظر می رسید که توپ نمی خواهد وارد دروازه شود. عصبانی و ناامید شده بودم، ما گاهی فرصت های خیلی خوبی را از دست می دهیم. پیروزی که امشب کسب کردیم روی روحیه تیمی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. امروز هواداران نیز بسیار درخشان ظاهر شدند. 

پدری بازیکن بسیار مهمی است که تفاوت ها را رقم می زند. او مانند بقیه بازیکنان تیم یک بازی عالی به نمایش گذاشت. بازیکنی مانند پدری باید فصل را با گل های بسیار بیشتری به پایان برساند. روی این موضوع کار می کنیم. البته که به ثمر رسیدن چنین گل هایی از سوی او باعث تعجب ما نمی شود چون هر روز در تمرینات شاهد چنین گل هایی هستیم. پدری در حال حاضر یک رهبر برای تیم است. انواع مختلفی از رهبری وجود دارد. پدری رهبری است که همیشه می خواهد توپ را در اختیار داشته باشد. به همین دلیل است که با تماشایش یاد آندرس (اینیستا) می افتم. رهبران فوق العاده ای در تیم داریم. پیکه یک رهبر فوق‌العاده است، بوسکتس، جوردی آلبا و خیلی ها. آرائوخو هم یک رهبر است و آلوز نیز به مانند او. رهبران زیادی در تیم داریم. 

این عملکرد یعنی مدل بارسلونا، یعنی ایده، یعنی سبک بازی. چیزی که روی آن کار کرده ایم و به نظرم باید با اختلاف بیش از یک گل بازی را می بردیم. راستش را بخواهید از نگه داشتن بعضی از بازیکنان روی نیمکت احساس بدی به من دست می دهد. تا زمانی که از لحاظ ریاضی امکان پذیر باشد، برای قهرمانی در لالیگا می جنگیم. اگر نتوانیم لالیگا را ببریم، حداقل تا جای ممکن رئال مادرید را تحت فشار خواهیم گذاشت. پیروزی امروز برای ما 6 امتیازی بود و  معنی زیادی دارد.

صحبت های لوپتگی؟ از او ممنونم اما ما بهترین تیم اروپا نیستیم، ما حتی در لیگ قهرمانان نیز حضور نداریم. خوب بازی می کنیم و نتایج خوبی می گیریم اما واقعیت تیم ما امروزه متفاوت است. 

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس ورزشکاران برتر قرن؛ غلامرضا تختی، محمد نصیری و عبدالله موحد | رستم ورزش هیچوقت از قلب ایرانیان نرفت طراح نماد جام جهانی قطر چه کسی است؟ گرافیست ایرانی! یاگو آسپاس: داور با اعلام 3 پنالتی برای رئال مادرید، می‌خواست هت تریک بنزما را مشاهده کند مورینیو خطاب به یک خبرنگار: در رادیو بسیار شجاع هستی اما روبروی من در شلوار خود خرابکاری می‌کنی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است

رئیس باشگاه بارسلونا به طور رسمی اعلام کرد سرمربی اسپانیایی این تیم برای یک فصل دیگر روی نیمکت کاتالان‌ها خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با سرمربی 44 ساله بارسلونا داشت، گفت: من اعلام می‌کنم که ژاوی یک فصل دیگر به کارش در بارسا ادامه خواهد داد. می‌دانیم که او پیش از این از رفتنش خبر داده بود، اما طی صحبتی که با او داشتیم، قرار شد او این پروژه را ادامه بدهد. ژاوی جاه‌طلب و پرشور است. ما مطمئن هستیم که این بهترین تصمیم است.

وی افزود: ژاوی رأی اعتماد همه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا و همچنین هواداران را دارد. شاید در این فصل به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما فکر می‌کنم چیزهای مثبت زیادی وجود داشته که جرقه‌ای در قلب هواداران روشن کرده است. مطمئن هستم که فصل آینده قویتر از همیشه خواهیم بود.

تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی

بارسلونا که شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را از دست داد، در لالیگای اسپانیا هم با توجه به اختلاف 11 امتیازی‌شان با رئال مادرید، می‌شود گفت که فصل جاری را بدون کسب جام به پایان خواهد برد.

ژاوی ماه نوامبر سال 2021 هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌و‌اناری‌ها کسب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند