Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@18:51:16 GMT

قهرمان جودوی ایران به ‌علت برق گرفتگی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۳۸۳۳

قهرمان جودوی ایران به ‌علت برق گرفتگی درگذشت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، "آرش آقایی" قهرمان جودوی ایران و دارنده مدال برنز آسیا به دلیل برق گرفتگی در باشگاه بدنسازی، جان خود را از دست داد.

مرحوم آقایی هم اکنون عضو تیم ملی جودو بود و در اردوی مشترک یک ماه قبل با عراق نیز حضور داشت.

آرش آقایی ورزشکار فقید تیم‌ملی جودو ایران, در سال ۱۳۷۱ در تبریز متولد شد، او دارنده مدال‌های قهرمانی و متعدد در مسابقات کشوری و جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدال برنز قهرمانی جوانان آسیا و مدال طلای قهرمانی کارگران جهان از مهمترین افتخارات او برای تیم‌ملی ایران بوده است.

در سال ۱۳۹۸ آرش آقایی بنا به دلایلی ایران را به مقصد کشور آذربایجان ترک و از ایران مهاجرت کرد. او به مدت دو سال برای تیم ملی جودو آذربایجان به میدان رفت و در کاپ اروپا با لباس کشور آذربایجان به روی تاتامی در وزن ۸۱- کیلوگرم برای تیم‌ملی آذربایجان مبارزه کرده است.

البته پس از صحبت‌هایی که درموردش مطرح شد وی گفته بود حضورش در آذربایجان به معنای پناهندگی نیست و فقط ناچار شده به دلایلی در این کشور لژیونر شود.

اما سرانجام صبح چهارشنبه دهم آذرماه ۱۴۰۰ با حضور در فدراسیون جودو و دیداری که با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو داشت، تصمیم گرفت تا از این پس زیر پرچم کشورمان و برای تیم‌ملی جودو مسابقه دهد.

مرحوم آقایی هم‌اکنون عضو تیم‌ملی جودو بود و در اردوی مشترک یک ماه قبل با عراق نیز در کنار کاروان ایران حضور داشت. ‌

کد خبر: 1135217 برچسب‌ها جودو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جودو تیم ملی جودو برای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ‌۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

کد خبر 6088258

دیگر خبرها

  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد