Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورش نظامیان صهیونیست به باب العمود در قدس اشغالی به جراحت ۱۹ فلسطینی و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد. خبرگزاری میزان – تنش در فلسطین و اراضی اشغالی در روز‌های اخیر تشدید شده و با آغاز ماه مبارک رمضان و در پی تشدید یورش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، افزایش یافته است.   وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی مدعی کنترل اطلاعاتی و عملیاتی کرانه باختری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال، «آویو کوخاوی»، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به نظامیان دستور داد تا برای عملیات نظامی جدید احتمالی آماده شوند.   به گزارش «خبرگزاری شهاب و رسانه های عربی»، مهم‌ترین تحولات فلسطین و اراضی اشغالی در ساعات گذشته عبارتند از:   انفجار در اراضی اشغالی   رادیو رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار در «غوش دان» در مرکز اراضی اشغالی و شرق «تل آویو» خبر داد.   منابع عبری مدعی شدند که برخلاف گزارش‌ها هیچ موشکی از نوار غزه به سمت «غوش دان» شلیک نشده است.   رژیم صهیونیستی مانع اطلاع رسانی درباره این انفجار شده و جزئیات این حادثه هنوز اعلام نشده است.   تنش‌ها در قدس اشغالی تشدید شد   نظامیان صهیونیست که از روز گذشته اقدام به استقرار ایست‌های بازرسی جدید و تقویت حضور خود در «قدس اشغالی» به ویژه در منطقه «باب العمود» کرده بودند، شب گذشته به فلسطینیان حاضر در این منطقه حمله کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آن‌ها در این یورش از بمب‌های صوتی و گلوله‌های پلاستیکی استفاده کردند. شماری از جوانان فلسطینی نیز در جریان این یورش دستگیر شدند.   هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در جریان درگیری‌های مذکور، ۱۹ فلسطینی مجروح شدند.   ادامه درگیری‌ها در کرانه باختری   درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در «بیت لحم» در کرانه باختری نیز ادامه دارد. نظامیان صهیونیست شب گذشته دو کودک فلسطینی را در این درگیری‌ها دستگیر کردند.   نظامیان صهیونیست همچنین به شمال غرب «جنین» یورش بردند و این امر سبب بروز درگیری سختی میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست شد.   اردوگاه «عسکرالقدیم» در شرق «نابلس» نیز از هجوم نظامیان صهیونیست در امان نماند و نظامیان صهیونیست پس از یورش به این منطقه شماری از فلسطینیان را دستگیر کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: هراس رژیم صهیونیستی از ادامه عملیات مقاومتی در ماه رمضان تهدید‌های امنیتی در اراضی اشغالی هشدار مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی   «محمد حماده»، سخنگوی حماس در «قدس اشغالی» یورش رژیم صهیونیستی به «باب العمود» را اقدامی خطرناک خواند که تشدید تنش‌ها را در پی دارد و مسئولیت هرگونه عواقب آن برعهده رژیم صهیونیستی است.   «طارق عزالدین»، سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز اقدام «یائیر لاپید»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در یورش به «باب العمود» را تحریک آمیز خوانده و مسئولیت کامل حمله آشکار رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان را متوجه این رژیم دانست.   وی همچنین در مورد پیامد‌های اقدام رژیم صهیونیستی هشدار داد.   زخمی شدن یک نظامی صهیونیست   بر اثر درگیری‌ها در منطقه «باب العمود» یک نظامی صهیونیست زخمی شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فلسطین تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی فلسطین نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی کرانه باختری قدس اشغالی باب العمود درگیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

رسانه های فلسطینی هم اعلام کردند که نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند.نظامیان اشغالگر به شهر السموع در جنوب الخلیل نیز حمله کردند.

در خبری دیگر، رسانه های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از ورود ده‌ها جوان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین یک بانوی فلسطینی ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه وی در اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری دستگیر کردند.

این تحولات در حالی است که رزمندگان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به مناطق شرقی نابلس به سوی آنها تیراندازی کردند. همچنین جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را با مواد منفجره دست ساز در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس هدف قرار دادند و آنها را به عقب‌نشینی مجبور کردند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری