Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به کلاهبرداری سودجویان و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و اسلحه در فضای مجازی گفت: فضای مجازی ما نباید دچار ولنگاری باشد و این فضا باید همانند فضای حقیقی قانونمند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قانونمند کردن و ایجاد چارچوب برای فضای مجازی به معنای ایجاد محدودیت برای کاربران و یا فیلترصکردن و کاهش پهنای باند نیست بلکه به معنای ایجاد فضایی امن برای استفاده کاربران است.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فضای مجازی جنبه‌های مثبتی هم دارد و مردم می‌توانند از راه دور با یکدیگر ارتباط داشته باشند اما نباید اجازه دهیم که جنبه‌های منفی آن همانند اشاعه فساد و نیز سواستفاده‌های اقتصادی از مردم و ...  بر فضای جامعه ما سایه بیندازد. 

عسکری خاطرنشان کرد: فضای مجازی در دیگر کشورها نیز دارای قانون و ضابطه است و همه کاربران در فضای مجازی در قبال عملکرد خود پاسخگو هستند.

وی افزود: بارها شاهد کلاهبرداری‌های زیادی از مردم توسط سودجویان در فضای مجازی بوده‌ایم که این ثمره فقدان قانون در این حوزه است و امروز هم که بحث فروش اسلحه و مواد مخدر و مشروبات الکلی در فضای مجازی کشور باب شده طبیعتاً فروش اسلحه امنیت جامعه را نیز به خطر خواهد انداخت.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازم به یادآوری است که بسترسازی برای انجام اقدامات تروریستی در مجلس و در مراسم رژه در اهواز در فضای مجازی انجام شده بود از این تجربه و تجربیات دیگر به ما گوشزد می‌کند که هرچه زودتر نسبت به قانونمند کردن فضای مجازی در کشور اقدام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!