Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال دهقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگرچه این تیم کرمانی در جدول نسبت به شهید قندی جایگاه مناسبی ندارد، اما برای کسب پیروزی بازی می‌کند و تیم قندی نیز برای ارتقا جایگاه در جدول رده‌بندی و صعود به بالای جدول باید با برنامه‌ریزی فقط به دنبال شکست حریف و رسیدن به سه امتیاز بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: جدال تیم‌های یزدی با کرمان و مس نوین همیشه دیدنی و سخت بوده و امیدواریم تیم شهید قندی با دست پر از زمین مسابقه خارج شود.

دهقانی بیان کرد: بازیکنان تیم شهید قندی در مسابقات گذشته بازی‌های فنی خوبی را به خصوص در خانه از خود به نمایش گذاشته اند و امیدوارم همچنان در مسیر پیروزی گام بر دارند.         

از هفته هیجدهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور امروز ۱۵ فروردین از ساعت ۲۰ تیم فوتبال شهید قندی یزد در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم مس نوین کرمان است .   

تیم قندی در گروه دوم لیگ دسته دوم با ۹۰ ارومیه، گل‌ریحان البرز، مس‌ نوین کرمان، شاهین بندرعامری، اسپاد الوند تهران، خلیج فارس بندر ماهشهر، عقاب تهران، اترک بجنورد، پاس همدان، فولاد نوین اهواز، مهیار ایمان سبز شیراز و شهرداری نوشهر هم‌گروه است.

در گروه اول تیم‌های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس‌آذر قزوین، ایران جوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، شهرداری بندرعباس، ملی حفاری اهواز، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و شهدای رزکان البرز هم‌گروه است.

مسابقه لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی کشور در ۲ گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی زیرنظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) را کسب می‌کند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶  هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی  و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد. 

برچسب‌ها فوتبال کرمان لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان لیگ دسته اول فوتبال فوتبال کرمان لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان شهید قندی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسری بر سر بزبز قندی خبرساز شد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، کانال خبری چند ثانیه با انتشار این عکس نوشت: «روسری بر سر بزبز قندی در شهر کتاب!»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899328

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • کشف پیکر صدها فلسطینی در گورهای دسته‌جمعی، فرانسه را نگران کرد!
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • روسری بر سر بزبز قندی خبرساز شد/ عکس