Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آمار نهایی طرح ملی اورژانس اجتماعی گلستان در نوروز ۱۴۰۱، اظهارکرد: از ابتدای فروردین لغایت ۱۳ فروردین، سه تیم روزانه در مبادی ورودی استان و مرکز استان مستقر بوده و به مردم خدمات ارائه کردند.

معاون اجتماعی بهزیستی گلستان افزود: بیشترین خدمات ارائه شده شامل خدمات مشاوره ای و معرفی فعالیت های اورژانس اجتماعی به شهروندان با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طی این مدت هزار و ۳۰۰ نفر به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کرده و هزار و ۸۱۸ برشور هم بین آن ها توزیع شد.

معصومی ادامه داد: در این طرح، ۳۹ نفر به صورت روزانه حضور داشته و در مجموع ۱۳ روز ۱۱۷ نفر روز بکارگیری شدند.

کد خبر 5458634

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اورژانس اجتماعی ویروس کرونا بوشهر خراسان رضوی کرمانشاه گردشگری ماه مبارك رمضان روز طبیعت سفرهای نوروزی آمار کرونا مسافران نوروزی ماه رمضان 1401 مشهد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح با اشاره به اینکه مشاوره ژنتیک در سطح استان البرز در یک مرکز دولتی و پنج مرکز غیردولتی ارائه می‌شود، از ارائه این نوع مشاوره به ۵ هزار و ۳۷۸ نفر در سال گذشته در راستای پیشگیری از معلول زایی خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز عنوان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۲ خانواده از یارانه مشاوره ژنتیک و کمک هزینه آزمایش‌های پرهزینه مربوطه استفاده کرده‌اند. در مجموع ۵۷ خانواده دارای سه یا چهار معلول از خدمات مشاوره ژنتیک به صورت رایگان بهره مند شدند.

وی با اشاره به پرداخت هزینه آزمایش‌ها تا سقف ۱۵ میلیون تومان از سوی بهزیستی مطرح کرد: در سال گذشته طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها برای یک هزار و ۵۷۷ زن سرپرست خانوار و طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌های سالمندی برای ۵ هزار و ۹۶۸ نفر اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: برای خانواده‌های دارای عضو معلول با نظر مددکار مربوطه مشاوره ژنتیک ارائه و آزمایش‌های ژنتیک نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

کد خبر 6098166

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه