Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که شرکت‌های حفاری آمریکا تعداد دکل‌های نفت و گاز این کشور را برای دومین هفته پیاپی افزایش دادند.

به گزارش رویترز، شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که شرکت‌های انرژی ایالات متحده تعداد دکل‌های نفت و گاز را برای دومین هفته پیاپی افزایش دادند، اما روند افزایشی شمار دکل‌ها همچنان کُند است زیرا شرکت‌های حفاری به جای افزایش تولید، در حال بازپرداخت نقدی – با قیمت‌های بالای نفت – به سهامداران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیکرهیوز در گزارش روز جمعه (۱۲ فروردین‌ماه) خود آورده است که مجموع دکل‌های حفاری نفت و گاز آمریکا در هفته منتهی به یکم آوریل (۱۲ فروردین‌ماه) نسبت به هفته پیش از آن سه دستگاه افزایش یافت و به ۶۷۳ دستگاه رسید.

بر اساس این گزارش، مجموع دکل‌های آمریکا تا این تاریخ در سال جاری میلادی نسبت به‌ مدت مشابه پارسال، ۲۴۳ دستگاه یا ۵۷ درصد افزایش یافته است.

مجموع دکل‌های نفتی آمریکا در هفته منتهی به یکم مارس (جمعه، ۱۲ فروردین‌ماه) نسبت به هفته پیش از آن ۲ دستگاه افزایش یافت و به ۵۳۳ دستگاه رسید، در حالی که شمار دکل‌های گازی با یک دستگاه افزایش به ۱۳۸ دستگاه (بالاترین تعداد از ماه اکتبر ۲۰۱۹) رسید.

شمار دکل‌های حفاری نفت در آمریکا شاخصی برای پیش‌بینی تولید نفت این کشور در آینده مورد توجه فعالان بازار نفت است.

برچسب هابیکر هیوز (Baker Hughes) خبرگزاری بین‌المللی رویترز (Reuters) دکل حفاری وست تگزاس اینترمیدیت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: بیکر هیوز Baker Hughes دکل حفاری وست تگزاس اینترمیدیت آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو دکل های نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین