Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:27:03 GMT

کرونا در شانگهای/ ارتش از ۲۶ میلیون نفر تست می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۴۶۵۸

کرونا در شانگهای/ ارتش از ۲۶ میلیون نفر تست می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت چین ارتش و هزاران پرسنل کادر درمان را به شانگهای اعزام کرده تا از همه ۲۶ میلیون نفر جمعیت این شهر، تست کووید ۱۹ بگیرند.

گفته می‌شود که شهروندان قبل از سپیده دم با لباس خواب و با الزام به رعایت فاصله ۲ متری، در مجتمع‌های مسکونی خود به صف شده اند تا کار سریع‌تر پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش یک روزنامه چینی، دست کم دو هزار پرسنل کادر پزشکی ارتش و بیش از ۱۰ هزار پرستار برای انجام این مأموریت به شانگهای اعزام شده اند.

این بزرگترین مأموریت درمانی چین بعد از واکنشی است که اواخر ۲۰۱۹ به شیوع کرونا در شهر «ووهان» داشت.

دیروز یکشنبه، شمار مبتلایان بدون علامت در شانگهای هشت هزار و ۵۸۱ نفر گزارش شد حال آنکه شمار مبتلایان علامت دار ۴۲۵ نفر بود.

کد خبر 5458654 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: چین ویروس کرونا ارتش چین شهر شانگهای اوکراین روسیه فلسطین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی آخرین اخبار اوکراین عراق ولودیمیر زلنسکی افغانستان عربستان سعودی ایالات متحده ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) اعلام کرد که طی روزهای گذشته نوار غزه شاهد استقرار موج گرمای غیر عادی بوده است.

بر اساس این گزارش، گرمای شدید نوار غزه طی روزهای گذشته باعث شده اوضاع آوارگان فلسطینی که در چادر زندگی می‌کنند به شدت وخیم شود.

آنروا تاکید کرد که در جریان این موج گرمای غیر عادی در نوار غزه تاکنون دست کم ۲ کودک فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

بارش باران، گرمای شدید، نبود مواد غذایی کافی، نبود آب آشامیدنی، گسترش بیماری‌های واگیردار و روان شدن فاضلاب در میان چادرهای آوارگان تنها بخشی از مشکلاتی است که شهروندان فلسطینی این روزها در نوار غزه با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.

این در حالی است که بر اساس گزارش‌های اعلام شده تعداد آوارگان فلسطینی در نوار غزه به شدت در حال افزایش است. چند روز قبل خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داده بود که شمار آوارگان فلسطینی در شهر دیرالبلح بر اثر تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی افزایش چشمگیری داشته است.

کد خبر 6089479

دیگر خبرها

  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور