Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@19:44:26 GMT

استقلال بدون گلزن خود مقابل پیکان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۴۶۷۸

استقلالی‌ها در بازی فردا مقابل پیکان از حضور سیاوش یزدانی که در بازی رفت برای این تیم گل زد بی‌بهره خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم استقلال امسال در دور رفت توانست با ۳ گل یزدانی، دانشگر و مطهری حریف خود را شکست دهد و پس از تساوی‌های متوالی مقابل پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و ... روی ریل برد بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مجیدی در دور برگشت هم باید پس از تساوی مقابل پرسپولیس (که البته پیش از آن روی ریل تساوی قرار نداشتند) رو در روی پیکان صف‌آرایی کنند. در این بازی البته سیاوش یزدانی، زننده گل اول خود در بازی رفت حضور ندارد. یزدانی در آن دیدار تنها گل خود برای استقلال در بازی‌های امسال را به ثمر رساند و حالا در حال گذراندن خدمت سربازی است. در آن دیدار مرادمند هم برای آبی‌ها بازی کرد و حالا حضور ندارد.

دیگر گلزنان استقلال شامل دانشگر و مطهری احتمالا فرصت بازی پیدا خواهند کرد و باید دید می‌توانند پیکان را دبل کنند یا خیر.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید یزدانی در تمرین ملوان؛ موها اصلاح شد! دو استقلالی در تیم جدیدشان آفتابی شدند لینک کپی شد ارسال به دیگران وبگردی استقلال سیاوش یزدانی عناوین مرتبط یزدانی در تمرین ملوان؛ موها اصلاح شد! دو استقلالی در تیم جدیدشان آفتابی شدند یزدانی و مرادمند؛ غریبه‌های آشنا در ملوان استقلالی‌ها علیه دو ملوانی سیاوش یزدانی: یقه ی سازمان نظام وظیفه روباید بگیرم! نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ استقلال بدون گلزن خود مقابل پیکان ۲ برگزاری ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته ۳ نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند ۴ ترافیک کاری کشتی ایران در اردیبهشت ماه ۵ ترنسفر مارکت منتشر کرد: باارزش‌ترین بازیکنان گروه B ۶ تبعید یک پرسپولیسی به نیمکت ۷ ورود حواشی به تیم یعنی سم/ بازیکنان دچار غرور نشوند استقلال قهرمان است ۸ ستاره پرسپولیس برنامه کادر فنی را دگرگون کرد ۹ تقابل پرسپولیس و هوادار بعد از 117 روز ۱۰ تجربه شمسایی به سود تیم ملی تمام می‌شود/ حفظ قهرمانی در آسیا امکان پذیر خواهد بود ۱۱ دربی این پرسپولیسی را فیکس کرد ۱۲ فرزاد آشوبی: پرسپولیس در هر دو جام مدعی است/ باید از اسکوچیچ حمایت کرد ۱۳ هوادار- پرسپولیس؛ سرخ‌ها به دنبال جبران مافات ۱۴ جوایز نجومی برای سوپرلیگ آسیا مهمترین اخبار آمار دریافت پزشکان زیرمیزی بگیر افزایش نداشته است/ مردم به داروهای ایرانی اعتماد کنند فرزاد آشوبی: پرسپولیس در هر دو جام مدعی است/ باید از اسکوچیچ حمایت کرد نحوه شناسایی استعدادهای درخشان از سوی بنیاد ملی نخبگان/ به چه کسی نخبه می‌گویند؟ ۵۰۰ هزار میلیارد هزینه یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی! گزارش فیلم اکران نوروزی «شادروان»/ فیلمی کمدی با فضایی دلنشین آخرین اخبار ورزشی استقلال بدون گلزن خود مقابل پیکان برگزاری ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند ترافیک کاری کشتی ایران در اردیبهشت ماه ترنسفر مارکت منتشر کرد: باارزش‌ترین بازیکنان گروه B تبعید یک پرسپولیسی به نیمکت ورود حواشی به تیم یعنی سم/ بازیکنان دچار غرور نشوند استقلال قهرمان است ستاره پرسپولیس برنامه کادر فنی را دگرگون کرد تقابل پرسپولیس و هوادار بعد از 117 روز تجربه شمسایی به سود تیم ملی تمام می‌شود/ حفظ قهرمانی در آسیا امکان پذیر خواهد بود دربی این پرسپولیسی را فیکس کرد فرزاد آشوبی: پرسپولیس در هر دو جام مدعی است/ باید از اسکوچیچ حمایت کرد هوادار- پرسپولیس؛ سرخ‌ها به دنبال جبران مافات جوایز نجومی برای سوپرلیگ آسیا شکست ماریتیمو در حضور 10 دقیقه‌ای علیپور/ پیروزی دیناموزاگرب با محرمی برتری تراکتور مقابل مس در حضور پرشورها اخبار برگزیده سرخ‌ها به دنبال جبران مافات پارلمان پاکستان منحل شد تبعید یک پرسپولیسی به نیمکت این اشتباهات رایج باعث زرد شدن دندان ها می‌شوند از ولاهوویچ تا مسی و رونالدو آخرین خبر از وضعیت فرزاد فرزین سوزش زبان نشان دهنده کدام بیماری است؟ حس و حال امین حیایی بعد از دریافت سیمرغ ساخت فیلم سینمایی «بیرو» از زبان کارگردانش پیشنهاد دانشمند ایرانی برای خنک کردن زمین هفت سین سینمایی شبکه ها در 13 فروردین چند توصیه‌ طب سنتی ایرانی برای ماه رمضان تفاوت رب انار شیرین با ترش چیست؟ شبکه اجتماعی توئیتر رسمی جام جهانی: ایران مانع صدرنشینی انگلیس می‌شود؟ دریافت وام ازدواج آسان‌تر می‌شود آخرین اخبار  بازار اخبار پربازدید اخبار برگزیده قیمت زنده نرخ سکه و ارز لیگ ایران و جهان آرشیو اخبار صفحه نخست | ارتباط با ما | درباره ما | آرشیو |

تمام حقوق برای خبرگزاریبرنامحفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال صنعت نفت پرسپولیس بازی سربازی استقلال سیاوش یزدانی سیاوش یزدانی مقابل پیکان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان یک بازی مهم را مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر گذاشت. دیداری که باعث شد بازیکنان جوان این باشگاه دیده شوند و راه خود به سمت آینده را باز کنند.

این تیم برای بازی در جام حذفی مجبور شد به رفسنجان سفر کند و بامداد روز جمعه به تهران برسد. عصر جمعه، ریکاوری خودروسازان انجام شد و از امروز، تمرینات عادی دنبال می‌شود اما رضا عنایتی با یک چالش جدی مواجه شده است.

او باید تیمش را روز دوشنبه به دومین بازی خارج از خانه پیاپی اعزام کند. این بار، شمس آذر حریف پیکان در لیگ برتر است. یک بازی سخت دیگر. نکته مهم ماجرا، زمان برگزاری این بازی است. عنایتی و شاگردانش مجبورند یک روز زودتر از سایر تیم‌ها در قزوین به میدان بروند آن هم در حالی که مقابل مس رفسنجان، بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشیده شد و سپس یک سفر نسبتا طولانی پیش آمد.

این مسائل سبب خستگی بازیکنان و حساسیت در تقسیم انرژی، مدل تمرینات تاکتیکی و سرعت عمل در آنالیز شمس آذر شده و چالش بزرگی برای عنایتی به وجود آورده است.

هفته گذشته از سوی باشگاه پیکان، در خواست تغییر زمان بازی به مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد اما زمان این دیدار ثابت ماند تا مشکل خودروسازان افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان