Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت. امیرحسین نقشینه درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: امروز برای بیشتر مناطق کشورمان جوی پایدار همراه با افزایش دما به ویژه در سواحل خزر را پیش‌بینی می‌کنیم. از بعد از ظهر امروز و طی فردا با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، برای استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد و چهارشنبه برای شمال غرب کشور بارش پراکنده را پیش‌بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پنجشنبه و جمعه با گذر موج تراز میانی جو در نواحی شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، در استان‌های قزوین، البرز و تهران، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد.
این کارشناس سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در نواحی غرب و شمال غرب، فردا جنوب غرب، جنوب و دامنه‌های جنوبی البرز، به تدریج مرکز، شرق و جنوب شرق، چهارشنبه برای دامنه‌های جنوبی البرز، جنوب و جنوب شرق، تندباد پیش‌بینی کرده‌ایم که در نواحی مستعد سبب خیزش گرد و خاک هم خواهد شد.
بنا به گفته نقشینه، این شرایط پنجشنبه در نوار غربی و جمعه در بیشتر نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.
وی یادآور شد: فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی، کاهش محسوس دما بین ۱۰ تا ۱۲ درجه رخ خواهد داد و دریای خزر هم امروز و فردا مواج و متلاطم می‌شود.
نقشینه عنوان کرد: خلیج فارس به ویژه در سواحل بوشهر و غرب تنگه هرمز از بعد از ظهر امروز تا بعد از ظهر فردا مواج و متلاطم خواهد بود.
نقشینه درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: بیشینه دمای تهران برای امروز ۲۹ درجه پیش‌بینی می‌شود. اما بیشینه دمای هوای پایتخت فردا و پس‌فردا به ۲۶ و ۲۷ درجه خواهد رسید و برای روز پنجشنبه هم گاهی رگبار را پیش‌بینی کرده‌ایم. کمینه دمای تهران هم امروز صبح در ایستگاه مهرآباد ۱۷ و در شمیرانات ۱۵ درجه گزارش شد.   بیشتر بخوانید: وزش باد گرم در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل   انتهای پیام/ برچسب ها: هواشناسی هواشناسی کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی کشور پیش بینی دریای خزر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی به‌نسبت پایدار در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، میرحسینی اظهارداشت: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برای امروز شنبه در برخی مناطق استان بویژه در ارتفاعات، ناپایداری‌هایی به شکل رشد ابر و رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

 

وی گفت: از فردا یکشنبه تا چهارشنبه جو استان به‌نسبت پایدار بوده و فقط در برخی مواقع بویژه بعدازظهر‌ها و اوایل شب، در مناطقی از استان، رشد ابر با احتمال بارش پراکنده و افزایش سرعت باد مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • لرستان بارانی می‌شود
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری برای فارس
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • جوی به‌نسبت پایدار در یزد