Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت:به منظور غنا بخشی وجبران آموزش پیشنهادشد تادرصورت تصویب یک ماه به زمان آموزش اضافه شود که در مرحله اول در شورای عالی آموزش وپرورش مصوب شد و اگر ستاد ملی کرونا مصوب کند لازم الاجرا خواهد بود و بخشنامه اخیر باز گشایی مدارس هیچ ارتباطی با این مصوبه ندارد. خبرگزاری میزان-مهدی کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا یک ماه به سال تحصیلی اضافه خواهدشد یاخیر گفت: به استناد قانون مجلس پایان زمان آموزش برای دانش آموزان آخر اردیبهشت هر سال می‌باشد، اما به منظور غنا بخشی وجبران آموزش پیشنهادشد تادرصورت تصویب یک ماه به زمان آموزش اضافه شود که در مرحله اول در شورای عالی آموزش وپرورش مصوب شد و اگر ستاد ملی کرونا مصوب کند لازم الاجرا خواهد بود و بخشنامه اخیر باز گشایی مدارس هیچ ارتباطی با این مصوبه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش  در مورد نگرانی خانواده ها و اینکه بخش عمده‌ای از دانش آموزان در مدارس دولتی هستند وشرایط خوبی از لحاظ تهویه و... ندارند  و اینکه آیا ضرورتی برای باز گشایی وجود داشت گفت: موضوع سلامت دانش آموزان در اهمیت بحث است ودر اختیار ستاد کرونا ست. وی برای حل این مشکل به سه اصل مهم بهداشت فردی (ماسک- مواد ضدعفونی کننده و واکسن)، بهداشت محیط (گندزدایی- ایزوله کردن هرروز محیط آموزشی) و تهویه کلاس‌ها اشاره کرد وگفت: دانش آموزان در بحث رعایت بهداشت فردی باید فرهنگ ساز باشند وبه گفته کارشناسان درمانی بهترین راه ممکن جهت پیشگیری از ویروس کرونا استفاده از ماکس است که همه باید ملزم به استفاده از ماسک باشیم.


عضوشورای معاونین وزارت آموزش وپرورش: واکسن از الزامات حضور دانش آموزان در مدارس نیست فقط ماسک بزنند.

وی میانگین تراکم درکلاس‌های دوره متوسطه را هجده نفر بیان کرد وبا بیان اینکه دردوران کرونا در بحث کیفیت بخشی بامشکل مواجهه شدیم به اهمیت وضرورت آموزش حضوری در مدارس اشاره کرد وگفت:کشور‌های زیادی در جهان آموزش حضوری دارند.   بیشتر بخوانید: وزیر علوم: آموزش‌های برون خط می‌تواند تکمیل کننده فرآیند آموزش باشد/ باید از تجربیات دوران کرونا برای پساکرونا استفاده کنیم
انتهای پیام/ برچسب ها: آموزش حضوری مدارس واکسیناسیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش حضوری مدارس واکسیناسیون دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

موسوی خطیر با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه‌ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سال‌های آینده است، گفت: نخستین اقدام برای این منظور، افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در نمرات نهایی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه شواهد نشان‌دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر می‌کند و از اضطراب آنها می‌کاهد، افزود: یکی از راهبرد‌های موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیشتر کردن تعداد نوبت‌های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با هوشمند کردن آزمون‌های سراسری، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی