Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:39:15 GMT

اجرای طرح بهینه‌سازی ۱۷ هزار متر شبکه توزیع برق سمنان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۵۰۷۸

اجرای طرح بهینه‌سازی ۱۷ هزار متر شبکه توزیع برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی پاک‌طینت، مدیر توزیع برق شهرستان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای طرح اصلاح ۱۷ هزار و ۱۵۳ متر شبکه‌های توزیع برق، با هدف ارتقا و پایداری خطوط برق‌رسانی و استمرار خدمات‌دهی به مشترکان خبر داد.

وی بیان کرد: طی سال گذشته، ۷۴۱ پروژه عمرانی برق‌رسانی با صرف اعتباری به مبلغ ۱۴۵ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بهسازی شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف خیابان زاوقان، احداث پست زمینی زاوقان ۱، اصلاح شبکه فشار ضعیف روستایی در قالب طرح بهارستان، برقراری خط فشار متوسط رمز ارز شهرک صنعتی و نصب پنج دستگاه سکسیونر با قابلیت کنترل از راه دور، ازجمله اهم اقدامات اجرایی سال قبل به شمار می‌رود.

وی با عنوان این‌که به‌منظور تأمین برق مشترکان و ظرفیت‌سازی جدید، افزون بر ۹ هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف در سطح شهرستان دایر شده گفت: احداث ۲۰ ایستگاه توزیع برق برای تقویت برق مشترکان، از دیگر اقداماتی است که به انجام رسیده است.

پاک‌طینت با اشاره به این‌که در راستای پیشگیری از سرقت شبکه سیمی، مقدار دو هزار و ۹۵ متر کابل خود نگهدار احداث شده افزود: با جذب یک هزار و ۶۸۷ اشتراک جدید، هم‌اینک به ۱۰۱ هزار و ۲۱۸ مشترک برق شهرستان خدمات ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث پست‌های زمینی توزیع برق زاوقان ۳ وگلشهر، اصلاح شبکه فشار ضعیف روستایی، بهسازی خط فشار متوسط زمینی بانک ملّت تا میدان دریادار شهید همتی و برقراری شبکه فشار متوسط زمینی جهت ایجاد نقطه مانور پست‌های زمینی خاتم و گوت که مال، به‌عنوان برخی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برق شهرستان سمنان برای سال ۱۴۰۱ محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهینه سازی شبکه برق برق رسانی سمنان توزیع برق فشار متوسط شبکه فشار توزیع برق فشار ضعیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار دولت سیزدهم که مصمم است با تمام توان برای رفع محرومیت و آبادانی روستاها گام بردارد، جهاد آبرسانی در ۱۰ هزار روستا در کشور آغاز و این مهم به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به روستای کهن‌دژ افزود: بهسازی و محوطه‌سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ و همچنین نصب و راه‌اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کارهایی است که در محل آبگیر انجام شده.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اقدامات دیگر در جهت بهره‌مندی مردم کهن دژ از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار را اجرای چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای یک هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون‌سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب و… دانست.

کریمی عنوان کرد: این پروژه آبرسانی با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش جمهوری اسلامی و با هدف تأمین آب شرب اهالی روستای کهن‌دژ اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح آبرسانی روستایی را ۵۰ میلیارد ریال معادل ۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: روستای کهن‌دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود ۱۰۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

کد خبر 6089482

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان