Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروز ۱۴۰۱ به پایان رسیده اما هنوز برخی پا در مسیر بازگشت نگذاشته‌اند؛ مسافرانی که اگر از وضعیت ترافیکی و آب و هوایی مطلع شوند، سفر راحت تر و کم خطرتری پیش رویشان قر ار دارد.

به گزارش «تابناک»؛ با این مقدمه با شماییم با چکیده‌ اخبار وضعیت راه‌های کشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های کشور در روز جاری تا اگر خود قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیک را دارند، بتوانید با اطلاع از وضعیت ترافیکی و آب و هوا، با ایمنی کامل سفر کرده یا در صورت امکان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی که در کمین نشسته، پرهیز کرده و تعطیلات را به سلامتی به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آخرین وضعیت ترافیک
سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی، مسافران در حال بازگشت به شهر‌های خود هستند و در حال حاضر هیچ انسدادی در محور‌های اصلی جاده‌های کشور نداریم.

وی افزود: با توجه به بازگشایی ادارات و مراکز آموزشی، حجم تردد در کلانشهر‌ها افزایش پیدا کرده است، لذا به این علت شاهد افزایش ترافیک و تردد در نوبت صبح و عصرگاهی خواهیم بود.   رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: با توجه به وضعیت فعلی جاده‌ها هیچ محدودیتی در تردد خودرو‌ها نداریم و هموطنان می‌توانند به مقاصد خود عزیمت کنند.

به گفته وی آمار تصادفات در نوروز ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۳ درصد کاهش و میزان انجام سفر‌ها ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.     آخرین وضعیت آب و هوا

امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی به میزان گفت: از دیروز در بیشتر مناطق کشور جو پایدار بوده است. امروز و فردا وزش باد گرم را در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل همچنین در دامنه‌ها ارتفاعات گیلان خواهیم داشت. 

وی با اشاره به اینکه از اواخر روز دوشنبه و سه‌شنبه در ارتفاعات استان‌های گیلان و مازندران گلستان افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد گفت: سه شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش دمای ۶ تا ۱۰ درجه‌ای را پیش بینی کرده‌ایم. همچنین از ظهر فردا تا بعد از ظهر سه شنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

نقشینه اظهار کرد: چهارشنبه برای مناطقی از شمال غرب رگبار آغاز خواهد شد که سرعت وزش باد در روز چهارشنبه در غرب و شمال غرب و جنوب شهر و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش پیدا خواهد کرد که می‌تواند در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک شود.

وی افزود: پنجشنبه در برخی از مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر و استان‌های که در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع شده اند رگبار پراکنده خواهند داشت. پنجشنبه وزش باد شدید در نیمه غربی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی تشکیل می‌شود که می‌تواند در مناطق مستعد به صورت گرد و خاک باشد.   وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و چهار روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛    

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان دعای روز دوم رمضان وضعیت ترافیک وضعیت آب و هوا هواشناسی نوروز1401 ماه رمضان دعای روز دوم رمضان قیمت گوشی دامنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد

اداره کل هواشناسی استان یزد اعلام کرد: امروز در ساعت‌های ظهر و بعدازظهر رشد ابر و عمدتا در ارتفاعات و نیمه شرقی استان رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

از شنبه تا دوشنبه جو استان نسبتا آرام خواهد بود، اما در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب به ویژه دوشنبه، افزایش ابر و افزایش سرعت باد دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آسمان ابری در آدینه استان