Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای  قنبرپور گفت: اکنون توسعه زیر ساخت‌ها با هدف استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی با اولویت «آی. تی» و «آی. سی. تی» در این منطقه در حال اجرایی شدن است و پیش بینی می شود که سال جاری زمینه ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی جدید  درمنطقه  پیام فراهم شود.

 تاکنون ۲۴۴ سرمایه گذار در پیام مستقر شدند.

او گفت: با استقرار این شرکت‌ها بستری برای اشتغال پنج هزار و ۵۰۰ نفر در این منطقه فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای قنبرپورگفت: از سوی دیگر در سالی که گذشت شاهد سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی و تولید یک هزار و ۸۰۰ نوع محصول و خدمات مهندسی و فناورانه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بوده ایم.

اوگفت: افزایش مسیر‌های پروازی در بخش مسافری، توسعه شبکه حمل و نقل کالا به خصوص در حوزه گمرکی از جمله برنامه‌هایی است که امسال  به دنبال تحقق آن‌ها هستیم.

به گفته مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تبدیل این منطقه به بزرگ‌ترین مراکز داده کشور و استقرار صنایع فعال در حوزه آی. تی، آی. سی. تی یکی از برنامه‌های مهم پیام در سال‌های پیش روی خواهد بود.

منطقه ویژه اقتصادی پیام در محدوده‌ای به وسعت ۳۶۰۰ هکتار از اراضی ۱۰ هزار هکتاری فرودگاه بین المللی پیام واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی واحد تولیدی منطقه ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان