Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@03:13:22 GMT

پدری؛ بازیکنی که تفاوت ها را رقم می زند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۵۲۴۹

خبرگزاری آریا- بارسلونا در جریان دیداری از هفته سی و یکم لالیگا، سویا را با تک گل پدری از پیش رو برداشت و حالا در رده دوم جدول حضور دارد. 
به گزارش آریا، نیمه نخست با وجود برتری بارسا و خلق چندین موقعیت گل خوب، بدون گل مساوی به اتمام رسید. نیمه دوم نیز روند نیمه نخست را داشت و بارسا هر چه می زد به در بسته می خورد تا اینکه پدری در دقیقه 72 روی نبوغ خود بارسا را پیش انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پاس عثمان دمبله را بیرون محوطه جریمه دریافت کرد و پس از کنترل توپ، با یک مکث کوتاه مدافع مقابل خود را فریب داد. پدری سپس نشان داد که قصد شوتزنی دارد اما این کار را انجام نداد تا مدافع سویا کاملا محو شود. ثانیه ای بعد شوت پدری به زیبایی در کنج دروازه سویا و دور از دستان دروازه بان این تیم نشست تا نوکمپ منفجر شود. ژاوی سرمربی بارسا نیز به شدت هیجان زده شده و هیچکس نمی توانست او را کنترل کند.
این پنجمین گل پدری در 19 بازی این فصل او برای بارسا بود و باید توجه داشت که او بخش عمده ای از نیم فصل اول را به دلیل یک مصدومیت شدید از دست داد. پدری بازی به بازی بیشتر ثابت می کند که یک اینیستای جدید  است. این دومین گل پدری از بیرون محوطه جریمه در فصل جاری بود. او در 71 بازی توانسته 8 گل برای بارسا بزند در حالی که تنها 18 سال دارد. اینیستا پس از 139 بازی و در 21 سالگی توانسته بود هشتمین گلش برای بارسا را به ثمر برساند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی در خصوص عملکرد شاگردانش گفت:
پدری بازیکن بسیار مهمی است که تفاوت ها را رقم می زند. او مانند بقیه بازیکنان تیم یک بازی عالی به نمایش گذاشت. بازیکنی مانند پدری باید فصل را با گل های بسیار بیشتری به پایان برساند. روی این موضوع کار می کنیم. البته که به ثمر رسیدن چنین گل هایی از سوی او باعث تعجب ما نمی شود چون هر روز در تمرینات شاهد چنین گل هایی هستیم. پدری در حال حاضر یک رهبر برای تیم است. انواع مختلفی از رهبری وجود دارد. پدری رهبری است که همیشه می خواهد توپ را در اختیار داشته باشد. به همین دلیل است که با تماشایش یاد آندرس (اینیستا) می افتم. رهبران فوق العاده ای در تیم داریم. پیکه یک رهبر فوق‌العاده است، بوسکتس، جوردی آلبا و خیلی ها. آرائوخو هم یک رهبر است و آلوز نیز به مانند او. رهبران زیادی در تیم داریم. 
جولین لوپتگی، سرمربی سویا در خصوص این بازی گفت:
بارسلونا در حال حاضر یکی از آماده ترین تیم های اروپا به حساب می آید و توانایی رقابت برای کسب همه جام ها را دارد. شرایط این بازی اما به گونه ای پیش رفت که می توانستیم به آنها آسیب بزنیم اما چنین چیزی رخ نداد. سرنوشت این دیدار با نبوغ پدری تعیین شد. 
پدری در مصاحبه پس از بازی در خصوص پیروزی تیمش صحبت کرد.
از همان لحظه ای که به اینجا آمدم، عشق و محبت مردم را احساس کردم. سه ماه قبل در شرایط اذیت کننده ای قرار داشتیم و حالا از حضور در رده دوم جدول پس از شکست یک حریف سرسخت شادمان هستیم. می دانیم که کارمان برای قهرمانی بسیار دشوار است اما تا پایان تلاش خواهیم کرد. هواداران امروز شگفت انگیز بودند؛ احساس غرور می کنم. ما بهترین هواداران دنیا را داریم.
گلی که به ثمر رساندم شبیه به گلم در ترکیه (مقابل گالاتاسارای) بود. من رهبر تیم نیستم، همه ما رهبر هستیم. به نظرم تلاش هایمان در حال نتیجه دادن هستند. در بسیاری از جنبه های فوتبالی بهتر شده ایم، بهتر پرس می کنیم و در حفظ توپ خونسرد ظاهر می شویم. خریدهای جدید در خط حمله باعث افزایش قدرت ما شده اند. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پدری بارسلونا ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد