Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان روزانه ۵۴ ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی از حرم مطهر رضوی بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدرضا موسوی کیا؛ مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان  روزانه ۵۴ ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی از شبکه‌های ملی و بین المللی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو، آذری و ترکی استانبولی پخش خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمامی مراسم‌های شاخص حرم مطهر رضوی شامل سخنرانی، مناجات خوانی، جلسات تفسیر قرآن کریم تولیت آستان قدس رضوی و ترتیل خوانی قرآن کریم در سه نوبت و... به صورت کامل پوشش داده خواهد شد، افزود: این برنامه‌ها از روز شنبه ۱۴ فروردین ماه شروع خواهد شد و تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.
موسوی کیا مینی سریال شفایافتگان و کرامات حضرت امام رضا علیه السلام، مثل ماه ویژه برنامه افطار شبکه سوم سیما، تفسیر تولیت آستان قدس رضوی، تفسیر حجت الاسلام و المسمین قرائتی، مناجات خوانی حاج محمود کریمی، بی انتها ویژه برنامه افطار و سحر شبکه نسیم را از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد که از بارگاه منور رضوی بر روی آنتن می‌رود.
وی گفت: ویژه برنامه امین ا...  به زبان عربی، سر سحر ویژه سحر شبکه خراسان رضوی، ترتیل‌های سه‌گانه قرآن کریم و پخش ویدئو کلیپ های ۱۰۰ ثانیه ای  #همهخادمالرضائیم را از دیگر برنامه‌های شاخص این مجموعه در ماه مبارک رمضان ذکر کرد.
وی افزود: نماهنگ وفات حضرت خدیجه سلام ا... علیها، نماهنگ میلاد حضرت امام حسن علیه السلام، نماهنگ شب های قدر، نماهنگ شهادت امام علی علیه السلام و سرود فارسی – عربی روز جهانی قدس، سرود فارسی – عربی – انگلیسی – اردو عید فطر، مستند روایت ماه مبارک رمضان، آیتم های کودک و نوجوان و درآستان جانان (ایران من) ویژه ماه مبارک رمضان از جمله تولیدات ویژه این ماه است که از شبکه‌های مختلف ملی و بین‌المللی بر روی آنتن می‌رود.
مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۲۰ شبکه ملی و بین المللی هر روز از حرم مطهر رضوی پخش برنامه خواهند داشت و برنامه های ویژه شب های قدر نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.  انتهای پیام منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ماه مبارك رمضان حرم مطهر رضوی ماه مبارک رمضان آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای ۳۵۰ برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، عمار خسروجردی در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین معارف اهل‌بیت (ع) و امتداد این معارف در شهرها و جوامع است.

 وی پیگیری محتوای دهه کرامت را از مأموریت‌های جدی مجموعه آستان قدس رضوی دانست و افزود: نشاط اجتماعی، معرفت افزایی و بسط خدمت کریمانه از زیر محورهایی این شعار است که در برنامه‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی دنبال می‌شود.

 مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای 350 برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است گفت: مهم‌ترین رویداد آستان قدس که متناسب با جایگاه امام رضا علیه‌السلام است برگزاری دومین کنگره حضرت رضا علیه‌السلام است.

 وی عنوان کرد: تا کنون بالای 50 پیش‌نشست در سراسر کشور برای کنگره حضرت رضا علیه‌السلام برگزار شده و زمینه مشارکت و احیای امر اهل‌بیت (ع) به‌وسیله این رویداد بزرگ مدنظر است.

 خسروجردی رویداد دیگر آستان قدس در دهه کرامت را برگزاری جشن ویژه شب میلاد امام رضا (ع) در خیابان امام رضا (ع) دانست و تصریح کرد: تا جایی که می‌توانیم به دنبال این هستیم که کیفیت جشن و محتوای فرهنگی آن را ارتقا دهیم تا تبدیل به رویدادی فراگیر در شهر مشهد شود.

 وی خاطرنشان کرد: رویداد دیگر جشن‌های زیر سایه خورشید است که در مناطق مختلف کشور با حضور خادمان آستان مقدس رضوی انجام خواهد شد و در حوزه خدمات اجتماعی در سراسر کشور فعال خواهند بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت