Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:41:55 GMT

طرح ضیافت الهی در ۲۰ بقعه کاشان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۵۵۶۶

طرح ضیافت الهی در ۲۰ بقعه کاشان برگزار می شود

مسلم محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از چند روز پیش از ماه مبارک بقاع متبرکه سطح شهرستان با غبارروبی آمادگی کامل برای برگزاری برنامه‌های این ماه را دارند.

وی با اشاره به برگزاری طرح ضیافت الهی در این ماه در سطح شهرستان کاشان ابراز داشت: ۲۰ بقعه متبرکه در کاشان این برنامه را اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری همزمان با تعطیلات نوروزی در کاشان تصریح کرد: بلافاصله بعد از اتمام تعطیلات نوروزی ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آئین جزخوانی در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان کاشان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر افطاری ساده این آئین هر روز در امامزاده ولی بن موسی علیه السلام راوند برگزار می‌شود.

محمودزاده ضمن برگزاری ویژه برنامه آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروزی در ۲۰ بقعه متبرکه سطح شهرستان کاشان افزود: از این بین پنج بقعه متبرکه با حضور هفت مبلغ اعزامی و ۱۰ مبلغ بومی دارای خیمه معرفت بودند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به اینکه در این خیمه‌ها برنامه‌های متنوعی همچون قرائت قرآن و نقاشی کودکان همراه با اعطای جایزه برگزار شد، تاکید کرد: غرفه‌های مشاوره، پاسخ به مسائل شرعی و غیره از دیگر برنامه‌های انجام شده در خیمه‌های معرفت بود.

وی همچنین اظهار داشت: یکی از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان نقاره زنی در حرم مطهر حضرت علی بن باقر (ع) است که غروب روز چهاردهم رمضان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) اجرا می‌شود.

کد خبر 5458402

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف و وقف سازمان اوقاف و امور خیریه طرح ضیافت الهی بقاع متبرکه بوشهر ویروس کرونا خراسان رضوی کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری ماه رمضان 1401 روز طبیعت مسافران نوروزی آمار کرونا سفرهای نوروزی مشهد خطبه های نماز جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود سطح شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور در دهه کرامت گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ این دهه برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

وی با اشاره به اینکه 350 برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه "درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم."، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این جلسه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اعلام اینکه "در تهران حدود 5 هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت."، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی(ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تأکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم