Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال ایران، امروز با برگزاری ۲ دیدار آغاز می‌شود که در یکی از مهمترین دیدار‌ها تیم‌های فوتبال مس کرمان و شهرداری همدان ساعت ۱۹:۴۵ و در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

برنامه دیدار های هفته بیست و چهارم لیگ یک

دوشنبه ۱۵ فروردین

مس کرمان - شهرداری همدان / ساعت ۱۹:۴۵ خیبر خرم آباد - شمس آذر قزوین / ساعت ۲۰:۱۵

سه شنبه ۱۶ فروردین

مس شهر بابک - ملوان بندر انزلی / ساعت ۱۹:۴۵ خوشه طلایی ساوه - سایپا تهران / ساعت ۲۰:۰۰ قشقایی شیراز - آرمان گهر سیرجان / ساعت ۱۹:۴۵ ویستا توربین تهران - رایکا بابل / ساعت ۲۰:۰۰ استقلال خوزستان - ماشین سازی تبریز / ساعت ۲۰:۰۰ پارس جنوبی جم - شاهین شهرداری بوشهر / ساعت ۲۰:۰۰ شهرداری آستارا - استقلال ملاثانی / ساعت ۲۰:۱۵

بیشتر بخوانید

پرسپولیس برای دیدار با هوادار آماده می‌شود مس کرمان - شهرداری همدان

در چارچوب نخستین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال ایران تیم‌های فوتبال مس کرمان و شهرداری همدان ساعت ۱۹:۴۵ و در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال مس کرمان با کسب ۴۷ امتیاز از ۲۳ بازی در رده دوم جدول لیگ یک فوتبال ایران قرار گرفته است، اما در سوی دیگر تیم فوتبال شهرداری همدان موفق به کسب ۳۰ امتیاز از ۲۳ بازی شده و در رده دهم جدول لیگ یک جای گرفته است.

کرمانی‌ها در هفته بیست و سوم به مصاف استقلال ملاثانی رفتند. این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. همدانی‌ها هم در هفته بیست و سوم به مصاف قشقایی شیراز رفتند و این دیدار هم با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

خیبر خرم آباد - شمس آذر قزوین

در چارچوب دومین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال ایران تیم‌های فوتبال خیبر خرم آباد و شمس آذر قزوین ساعت ۲۰:۱۵ و در ورزشگاه  تختی خرم‌آباد به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد با کسب ۳۹ امتیاز از ۲۳ بازی در رده چهارم جدول لیگ یک فوتبال ایران قرار گرفته است، اما در سوی دیگر تیم فوتبال شمس آذر قزوین موفق به کسب ۲۶ امتیاز از ۲۳ بازی شده و در رده چهاردهم جدول لیگ یک جای گرفته است.

خیبری‌ها در چارچوب هفته بیست و سوم به مصاف خوشه طلایی ساوه رفتند. این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. شمس آذر قزوین هم در هفته بیست و سوم به پارس جنوبی جم رفت و با نتیجه ۲ بر یک این تیم جنوبی را شکست داد.

مس شهر بابک - ملوان بندر انزلی

در یکی از دیدار‌های هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال ایران تیم‌های فوتبال مس شهر بابک و ملوان بندر انزلی ساعت ۱۹:۴۵ و در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر بابک کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال مس شهر بابک با کسب ۳۲ امتیاز از ۲۳ بازی در رده هشتم جدول لیگ یک فوتبال ایران قرار گرفته است، اما در سوی دیگر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی موفق به کسب ۵۰ امتیاز از ۲۳ بازی شده و در رده نخست جدول لیگ یک جای گرفته است.

ملوانی‌ها در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و سوم لیگ یک به مصاف شهرداری آستارا رفتند و با نتیجه ۲ بر صفر این تیم را شکست دادند. در هفته بیست وسوم لیگ یک، تیم‌های فوتبال مس شهر بابک و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به نفع مس شهر بابک به اتمام رسید.

پارس جنوبی جم - شاهین شهرداری بوشهر

در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال ایران تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر ساعت ساعت ۲۰:۰۰ و در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با کسب ۳۵ امتیاز از ۲۳ بازی در رده پنجم جدول لیگ یک فوتبال ایران قرار گرفته است، اما در سوی دیگر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر موفق به کسب ۱۰ امتیاز از ۲۳ بازی شده و در رده هجدهم و آخر جدول لیگ یک جای گرفته است.

شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و سوم لیگ یک به مصاف استقلال خوزستان رفت و با نتیجه ۷ بر صفر مقابل این تیم شکست خورد. در هفته بیست وسوم لیگ یک، تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و شمس آذر قزوین به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع شمس آذر قزوین به اتمام رسید.

قشقایی شیراز - آرمان گهر سیرجان

در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال ایران تیم‌های فوتبال قشقایی شیراز و آرمان گهر سیرجان ساعت ۱۹:۴۵ و در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال قشقایی شیراز با کسب ۲۷ امتیاز از ۲۳ بازی در رده سیزدهم جدول لیگ یک فوتبال ایران قرار گرفته است، اما در سوی دیگر تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان موفق به کسب ۴۲ امتیاز از ۲۳ بازی شده و در رده سوم جدول لیگ یک جای گرفته است.

در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و سوم لیگ یک تیم فوتبال قشقایی شیراز به مصاف شهرداری همدان رفت و این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

آرمان گهر سیرجان در دیدار هفته بیست و سوم لیگ یک به مصاف رایکا بابل رفت و با نتیجه یک بر صفر این تیم بابلی را شکست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ یک فوتبال ایران اخبار ورزشی جدول لیگ یک فوتبال ایران قرار چارچوب دیدار های هفته بیست مصاف یکدیگر می روند هفته بیست و سوم لیگ یک شاهین شهرداری بوشهر هفته بیست و سوم تیم های فوتبال مس آرمان گهر سیرجان ملوان بندر انزلی هفته بیست شهرداری همدان پارس جنوبی جم خیبر خرم آباد اتمام رسید شمس آذر قزوین نتیجه ۲ قشقایی شیراز موفق به کسب مس شهر بابک ساعت ۲۰ ۰۰ مس کرمان بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش

برنامه کامل بازیهای هفته ۲۶ فوتبال لیگ برتر ایران را در رادیو ایمنا بشنوید.

کد خبر 751085

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • نگاهی به رویارویی ذوب‌آهن و استقلال
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • عکس| اتفاق باورنکردنی در لیگ ایران؛ گل‌گهر با ۲ لباس مختلف بازی کرد!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن