Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار «سید محمود میرفیضی» گفت: طرح نوروزی پلیس قم به منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم در حوزه‌های مأموریتی، همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه با تشکیل قرارگاه نوروزی ۹ قرارگاه فرعی وظیفه تامین نظم و امنیت این ایام را برعهده داشت، به آمار کشف جرایم استان در مدت مذکور اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته در حوزه پلیس آگاهی و همچنین انتظامی شهرستان، ۶۵ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته کشف و سرقت‌ها در مجموع به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرفیضی گفت: از آغاز اجرای طرح نوروزی ۵۳ هزار و ۴۱۹ تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم گرفته شده که از این تعداد ۴۶هزار و ۵۲۸ مورد، نیاز به اعزام پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه وضعیت تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی نیز ۵۴ درصد افزایش داشته است،گفت: طی این مدت ۸ تن از هموطنان متاسفانه در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده اند، این تعداد همانند آمار متوفیان سال گذشته بوده و آمار مصدومان نیز ۱۹درصد کاهش داشته است.

سردار میرفیضی با اشاره به حوزه کشفیات مواد مخدر،گفت: از آغاز طرح نوروزی ۴۷۰ کیلو و ۷۹۲ گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که تریاک با ۴۳۵ کیلو در رتبه اول کشفیات قرار دارد، همچنین ۵ تن قاچاقچی و خرده‌فروش مواد افیونی نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی قم با اشاره به کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه قاچاق را ۱۲۸ میلیارد دانست و گفت: ۲۷ دستگاه انواع خودرو قاچاق بر توقیف و ۳۷ نفر متهم دستگیر شده اند، همچنین ۳ فقره پرونده اخلال در نظام توزیع مرغ و تهدید علیه بهداشت عمومی و احتکار به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال و یک فقره پرونده جذب سپرده غیرقانونی به مبلغ ۷۸ میلیارد ریال تشکیل شده است.

سردار میر فیضی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری مطلوب مردم در ایام نوروز، گفت: هدف ما افزایش رضایتمندی مردم است، ان‌شاءالله در سال جدید بتوانیم خادم خوبی برای مردم ولایتمدار شهر مقدس قم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تماس مردمی فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام

فرمانده انتظامی ایلام ، با اشاره به اینکه بیش از ۱۴هزار و ۷۴۷ پرونده قضائی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح استان ارجاع شده است،گفت:بیش از ۷۸ درصد از پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس ایلام منجر به مصالحه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار جمال سلمانی اظهار داشت:مراکز مشاوره پلیس در عرصه کاهش آسیب‌ها و جرائم اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های موثری برداشته و قطعا با پای کار آمدن سازمان های حمایتی و دخیل در حوزه آسیب های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی می توان به صورت گسترده و علمی در حوزه شناسایی و مقابله با آسیب های اجتماعی ورود کرد.

وی اضافه کرد: با همت و پشتکار مشاوران ومددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تعداد11 هزار و 289 پرونده ضمن صلح و سازش از چرخه کار قضائی خارج شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه 78 درصد از پرونده های ارجاع شده به مراکز مشاوره منجر به صلح و سازش شده است،اظهار کرد: ایجاد مراکز مشاوره پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس راه اندازی شده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:هر قدر بتوان با رویکرد فرهنگی و آموزشی مسائل و معضلات اجتماعی راحل و فصل کرد به همان میزان بار انتظامی در جامعه نیز کاهش خواهد یافت.

به گزارش تسنیم، همشهریان عزیز می توانند با شماره گیری شماره 096580 ضمن ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره روان‌شناختی، خانوادگی، ازدواج، تربیتی، فردی، تحصیلی، شغلی، گزینش و استخدام، بهره مند شوند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر