Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر جعفرزاده گفت:با اجرای بیست و دومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه جوانان به مسافران نوروزی، ۱۴ پست در ۱۰ شهرستان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال خدماتی متنوعی از جمله ارائه آموزش امدادی، داروهای اورژانسی، سنجش و کنترل سلامت، راهنمایی سفر، راه اندازی خیمه بازی کودکان و نماز را به مسافران نوروزی و شهروندان ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید:خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر شامل اطلاع رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر بوده که مسافران از آن بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت:در اجرای این طرح ۵۰۰ نفر روز تاکنون از اعضای داوطلب هلال احمر در شهرهای ماکو، چالدران، چایپاره، خوی، سلماس، ارومیه، پیرانشهر، نقده، مهاباد و سردشت در ایستگاه های ایمنی و سلامت مسافران خدمات راهنمایی و ایمنی به مسافران ارائه کردند.

جعفرزاده گفت: در خصوص آموزش مهارت‌های ترافیکی بیش از سه هزار نفر و در بخش خیمه‌های سوالات شرعی نیز چهار هزار و ۵۰۰ نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

به گفته او، در این طرح بیش از ۱۰ نوع خدمات شامل ایستگاه سلامت، راهنمایی مسافران نوروزی، خیمه نماز، فضای دوستدار کودک و اسکان مسافرین به مسافران نوروزی ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر آذربایجان غربی خدمات بشر دوستانه مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بامداد روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی درپاین اعلام کرد: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی  و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود