Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:14:38 GMT

بستری ۶۳ بیمار کرونایی مازندران در بخش مراقبت های ویژه

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۵۹۳۱

بستری ۶۳ بیمار کرونایی مازندران در بخش مراقبت های ویژه

ایسنا/مازندران با پذیرش ۳۹ بیمار جدید مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، تعداد کل بستری‌ شدگان مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به ویروس کرونا در این استان به ۱۸۷ نفر رسید که از این تعداد ۶۳ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به آمار مبتلایان کرونا در استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته تعداد ۳۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری و ظرف همین مدت تعداد ۲۷ نفر از افراد بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد غلامی افزود: هم اکنون ۱۲۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۴۴ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان قرار دارند.

از سوی دیگر، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، با پذیرش جدید ۶ بیمار جدید و ترخیص ۳ بیمار بهبود یافته در شبانه روز گذشته، مجموع بستری شدگان کرونا به ۶۱ نفر رسید که از این تعداد ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بر این اساس، مجموع آمار بستری شدگان در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه‌ های علوم‌ پزشکی مازندران و بابل ۱۸۷ نفر اعلام شده است که از این تعداد ۶۳ نفر بدحال بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بستری کرونایی بخش مراقبت های ویژه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بخش مراقبت های ویژه تحت پوشش دانشگاه بستری هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز