Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، یوونتوس و اینترمیلان به مصاف هم رفتند و دیداری جذاب را به نمایش گذاشتند. دیداری که با حملات بی‌پایان یوونتوس آغاز شد ولی اینترمیلان توانست در پایان بازی، 3 امتیاز مهم را از آن خود کند.

مطبوعات ایتالیا نیز به این بازی مهم، حساس و دیدنی واکنش‌های متفاوتی نشان دادند و از بازگشت اینترمیلان به کورس قهرمانی نوشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینترمیلان با این برد 63 امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت. در حال حاضر ناپولی با یک بازی بیشتر و 66 امتیاز در صدر قرار دارد و میلان با 66 امتیاز در رده دوم جای گرفته است. یوونتوس با 59 امتیاز و رم با 54 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جای دارند.

گازتا دلا اسپورت در جلد امروز خود تیتر «بله، اینتر همینجاست» را استفاده کرد و نوشت: اینتر برای اسکودتو (قهرمانی سری‌آ ) کودتا کرد و با شکست یوونتوس به کورس بازگشت.

گازتا از پنالتی جنجالی چالهان‌اوغلو و گل اینترمیلان نوشت و نمایش یوونتوس را بهترین عملکرد آنها را در فصل دانست.

گازتا نوشت که بانوی پیر بهترین نمایش خود را در فصل به ثبت رساند ولی این حملات کافی نبود و در آخر اینترمیلان برنده بازی شد.

امشب میلان در سن سیرو میزبان بلونیا است. شاگردان پیولی با شکست حریف، به صدر جدول خواهند رسید تا اسکودتو در داغ‌ترین لحظات خود سپری شود.

کوریره دلا اسپورت با تیتر «این تیم، اینترمیلان است» از نمایش نراتزوری تعریف کرد و از پیروزی اینتر در دربی ایتالیا با پنالتی جنجالی چالهان‌اوغلو نوشت.

کوریره از «تولد دوباره اینزاگی»، سرمربی اینترمیلان نوشت و عقب افتادن آلگری برای قهرمانی صحبت کرد. آلگری پس از بازی گفت: سال آینده برای کسب جام تلاش خواهیم کرد.

توتواسپورت، روزنامه شهر تورین نیز تیتر جالبی را به روی جلد برد و نوشت: یوونتوس بازی کرد و روی میدان تسلط داشت ولی اینتر بازی را برد.

توتواسپورت از تنش فراوان بازی و گل جنجالی چالهان‌اوغلو نوشت و مدعی شد که بیانکونری نمایشی زیبا از خود نشان داد و تنها بدشانس بود.

 

فیلم گل جنجالی چالهان‌اوغلو را در زیر مشاهده کنید. داور 2 بار از ویدیوچک استفاده کرد و نظر خودش را تغییر داد تا اعتراض شدید یوونتوسی‌ها را به همراه داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترمیلان سری آ یوونتوس دربی ایتالیا مطبوعات ایتالیا جنجالی چالهان اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد