Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتور در دیداری خانگی با حمایت هوادارانش موفق شد مس رفسنجان را شکست داده و سال جدید را با بردی شیرین و حیاتی استارت بزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تراکتور در شب بازگشت هوادارانش و درخشش مجدد محمدرضا اخباری موفق شد با تک گل محمد عباس‌زاده میهمان خود مس رفسنجان را شکست داده و سال جدید را با سه امتیاز شیرین استارت بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (یکشنبه) با حضور حدود ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار شد.

در نیمه اول با وجود اینکه تراکتور بازی را بهتر آغاز کرده بود اما با سپری شدن دقایق ابتدایی، تیم میهمان توپ و میدان را در اختیار گرفت و سوار بر بازی شد.

بعد از چند موقعیت خطرناک مسی‌ها که با عملکرد خیره‌کننده اخباری به نتیجه نرسید، در دقیقه ۳۷ و برخلاف روند بازی میزبان روی یک ضربه کرنر توانست با ضربه سر محمد عباس‌زاده دروازه میهمان را باز کند.

این گل ورزشگاه را منفجر کرد و در دقایق باقی مانده از نیمه اول به رغم حملات زهردار تیم میهمان، نتیجه یک بر صفر پابرجا ماند تا شاگردان ارطغرل ساغلام برنده به رختکن بروند.

در نیمه دوم، تراکتور عقب نشست و چشم به ضدحملات داشت. این تیم روی چند ضدحمله فرصت‌های خوبی برای افزایش اختلاف بدست آورد که نتوانست بهره ببرد.

شاگردان محمد ربیعی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند ولی سد محکمی به نام محمدرضا اخباری آن‌ها را ناکام گذاشت و مصاف دو تیم درنهایت با یک گل به نفع پرشورها خاتمه یافت.

بدین ترتیب، تراکتور پس از سیزده هفته پیاپی در اولین حضور هوادارانش بعد از ظهور بیماری کرونا جشن پیروزی به پا کرده و ضمن طلسم‌شکنی، انتقام ۲ شکست پیاپی دور رفت را هم از تیم رفسنجانی گرفت.

در جدول لیگ برتر فوتبال،، تراکتور با کسب سه امتیاز شیرین و حیاتی در این دیدار خانگی شمار امتیازاتش را به عدد ۲۰ رساند و هرچند از رده سیزدهم جُم نخورد اما تا حدودی خود را از بحران و منطقه خطر دور کرد.

در سمت مقابل، مس رفسنجان ۳۵ امتیازی در رده پنجم ماندگار شد و فرصت بازگشت به رده چهارم را از دست داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟

همشهری آنلاین: تیم آلگری در بازی برگشت نیمه‌نهایی، با گل دیرهنگام میلیک ۲ بر یک شکست خورد و به لطف پیروزی در بازی رفت، در مجموع ۳ بر ۲ برنده شد. این تیم لیگ را به اینتر باخته و هواداران هم از عملکردش چندان دل خوشی ندارند. باشگاه، به‌صورت رسمی از مربی خود حمایت می‌کند و حتی قبل از همین بازی هم دوباره از آلگری حمایت کرد اما همه‌ و طبیعتا خود آلگری هم می‌دانند که کار تمام شده. حتی گفته می‌شود که کار با تیاگو موتا هم تمام‌شده و بازیکن سابق اینتر، قرار است در انتهای فصل، جایگزین آلگری شود.

همه اینها یعنی اینکه آلگری تنها یک فرصت دارد که دست‌کم جایگاه خود را در بین هواداران ترمیم کند و با خاطری خوب از تورین برود. شیوه جدایی آلگری، مسئله‌ای است که حتی در باشگاه هم به آن فکر می‌شود و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند که باشگاه می‌خواهد پس از پایان فصل، با آلگری بنشیند و درباره شیوه جدایی و کارهای اداری آن صحبت کند. آلگری پیش از بازی برگشت با لاتزیو، در پاسخ به خبرنگاران درباره آینده‌اش در یووه گفته بود که این باشگاه است که باید در این‌باره تصمیم بگیرد. جدایی آلگری، علاوه بر هواداران ناراضی، احتمالا بهترین خبر برای فدریکو کیه‌زا خواهد بود چون لا گازت دلو اسپرت گزارش داده که درصورت ماندن آلگری، این بازیکن تورین را ترک خواهد کرد.

کد خبر 847093 برچسب‌ها لیگ سری A ایتالیا ویژه ورزشی تیم یوونتوس مربیان فوتبال جهان

دیگر خبرها

  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد