Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:04:27 GMT

بازارهای سهام در چین بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۶۰۸۶

بازارهای سهام در چین بسته شد

با کاهش حدود دو درصدی سهام توکیو الکترون، شاخص نیکی ۲۲۵ در ژاپن به صورت جزئی سقوط کرد. بازارهای سرزمین اصلی چین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته تعطیل هستند و بخشی از بازدهی خزانه‌داری ایالات‌متحده که از نزدیک تحت نظر بود معکوس شد و نگرانی‌ها را در مورد رکود بالقوه افزایش داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از استاک نیوز، گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه، ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۸ درصد کاهش یافت.

شاخص تاپیکس حدود ۰.۱ درصد صعود کرد. کوسپی کره جنوبی ۰.۴۹ درصد کاهش یافت. بازارهای سرزمین اصلی چین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته به دلیل تعطیلات، بسته شدند.

شاخص دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از همتایان خود دنبال می‌کند، در مقایسه با سطوح زیر ۹۸ که در اواخر مارس مشاهده شد، در ۹۸.۶۲۷ بود.

بهای معاملات آتی نفت برنت با ۰.۸۸ درصد کاهش به ۱۰۳.۴۷ دلار در هر بشکه رسید. بهای معاملات آتی نفت خام آمریکا در آسیا با ۰.۹۳ درصد کاهش به ۹۸.۳۵ دلار در هر بشکه رسید.

دلار استرالیا ۰.۷۴۸۵ دلار بود که در بیشتر هفته گذشته در محدوده ۱.۰۰ دلار و یک دلار معامله شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقتصادي سهام چین درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و ۷۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • توقف رشد صنایع بزرگ؟
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند