Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:59:19 GMT

خانه آموزش؛ یادگیری اصولی و پیشرفته

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۶۱۴۹

خانه آموزش؛ یادگیری اصولی و پیشرفته

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یادگیری هر هنر و حرفه‌ای خالی از لطف نیست چراکه باعث می‌شود در زندگیتان بسیار پیشرفت کنید. حرفه عکاسی از جمله حرفه‌های بسیار پرکاربرد و جذاب در دنیا است. این حرفه از طرفداران زیادی برخوردار است و بسیاری خواهان آموزش و یادگیری آن هستند. برای این منظور مؤسسات و آموزشگاه‌های متعددی در سراسر دنیا تشکیل شده‌اند تا این حرفه را به طور تخصصی و کامل به علاقه مندان و داوطلبان شرکت در حوزه عکاسی آموزش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مؤسسات فعال و معتبر در این زمینه، خانه آموزش است.

خانه آموزش

عکاسی حرفه‌ای است بسیار لذت بخش و بسیار مهم که علاقمندان زیادی دارد. ثبت لحظات و خاطرات برای افراد بسیار اهمیت دارد به همین منظور ارزش و احترام ویژه‌ای نسبت به این حرفه قائل‌اند. کلاس عکاسی خانه آموزش هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برای علاقه‌مندان یادگیری این هنر، برگزار می‌شود.

باتوجه به آنکه خانه آموزش از جمله معتبرترین مؤسسات آموزش در سطح کشور محسوب می‌شود، بسیاری از هنرجویان بخاطر دلایل و شرایط مختلفی که دارند نمی‌توانند در دوره عکاسی حضوری شرکت کنند. به همین خاطر، خانه آموزش، کلاس‌های عکاسی خود را نیز به صورت آنلاین برگزار می‌کند. از این طریق در هر کجای دنیا قرار داشته باشید، به راحتی خواهید توانست در کلاس‌ها شرکت نمائید.

از نظر سرفصل‌ها و کیفیت آموزش، هیچ تفاوتی میان دوره عکاسی حضوری و آنلاین وجود ندارد. هر دوی این دوره‌ها توسط اساتید مطرح و باتجربه خانه آموزش برگزار می‌شود. همچنین به شرکت کنندگان دوره‌های عکاسی خانه آموزش در پایان دوره مدرک معتبر و قابل ترجمه اعطا می‌شود که به واسطه آن براحتی خواهید توانست در خارج از کشور نیز فعالیت داشته باشید.

انتخاب کلاس عکاسی در تهران

برای یادگیری هر محتوایی لازم است توسط یک فرد یا مجموعه باتجربه و متخصص در آن حوزه آموزش دید. مؤسسات و آموزشگاه بسیاری در تهران در تلاش‌اند تا با برگزاری دوره آموزش عکاسی در تهران بتوانند علاقمندان به این حرفه را به یک متخصص با تجربه تبدیل نمایند.

با این حال نمی‌توان گفت تمامی این آموزشگاه‌ها از تخصص و اعتبار کافی برخوردار هستند و می‌توانند شما را به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل نمایند. باید در انتخاب مؤسسه عکاسی موردنظر خود دقت کافی داشته باشید در غیر این صورت نه تنها به تخصص کافی نخواهید رسید، بلکه وقت و هزینه‌تان نیز در این مسیر هدر می‌رود.

خانه آموزش با داشتن چندین سال سابقه درخشان در زمینه آموزش عکاسی، همراه با کادر متخصص و باتجربه خود، توانسته به یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های عکاسی در سطح تهران و کل کشور تبدیل شود. همچنین این آموزشگاه حتی پس از اتمام دوره‌های آموزشی خود، با هنرجویانش در ارتباط خواهد بود تا بتواند آنها را با راهنمایی‌های ارزشمند خود در مسیر درستی قرار دهد.

در این دوره‌ها تمام نکات کوچک و بزرگ عکاسی به شما آموزش داده می‌شود تا در هنگام ورود به بازار کار بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید. از جمله سرفصل‌های دوره عکاسی خانه آموزش به شرح زیر است:

۱. عکاسی عمومی و دیجیتال: در این ترم با اصول اولیه، نحوه کار کردن باعکاسی و مفاهیم آن آشنا خواهید شد. از جمله آنها می‌توان به سرعت شاتر، کاربرد دیافراگم درعکاسی، عمق میدان، کادربندی و ترکیب بندی و … اشاره کرد.

۲. عکاسی تکنیکال: در این ترم در رابطه با انواع سبک‌های عکاسی و نحوه ایده پردازی و خلق تصاویر جذاب آموزش خواهید دید.

۳. نورپردازی استدیویی در عکاسی: نور مهمترین فاکتور در عکاسی است. در ترم سوم درباره نورپردازی، نحوه به کارگیری اصولی تجهیزات نورپردازی و حتی خلاقیت در استفاده از ابزار و نور آشنا می‌شوید.

۴. نرم افزارادیت عکس در عکاسی: در ترم آخر با آموزش نرم افزارهای تخصصی می‌توانید عکس‌هایی که می‌گیرید را با تغییر کنتراست، رتوش چهره، بکگراند سازی، ساخت آلبوم ژورنالی … و یا ادیت های ظریف و جذاب به یک عکس زیباتر تبدیل کنید.

بهترین دوره عکاسی

عکاسی دارای چالش‌های کوچک و بزرگ بسیاری است. بسیاری از افراد ترجیح که از طریق آزمون و خطا، حرفه عکاسی را یاد بگیرند. این افراد تا حدودی زیادی می‌توانند در مسیر خود موفق شوند، اما زمان زیادی را از دست خواهند داد. فرض کنید شما برای یادگیری یک تکنیک ساده عکاسی، باید ترفندها و راهکارهای مختلفی را امتحان کنید تا در آخر به نتیجه دلخواه دست یابید.

در کلاس عکاسی خانه آموزش، تمام نکات مرتبط با این حرفه به طور کامل و تخصصی توسط اساتید مطرح به شما آموزش داده می‌شود. البته نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است برای رسیدن به موفقیت و تخصص لازم تنها داشتن آموزش حرفه‌ای و کامل مطرح نیست. بلکه لازم است شما در کنار آموزش‌ها به تکرار و تمرین بپردازید تا بتوانید سریع‌تر اشکلاتات خود را پیدا نمائید و آنها را رفع کنید.

دوره آموزش طراحی لباس

علاوه بر عکاسی، خانه آموزش یکی از مطرح ترین آموزشگاه‌های طراحی لباس در ایران محسوب می‌شود. طراحی لباس یکی از شاخه‌های اصلی و پرطرفدار در دنیای مد و فشن می‌باشد. کلاس آموزش طراحی لباس خانه آموزش توسط اساتید متخصص و باتجربه در این زمینه برگزار می‌شود.

همچنین همانند دوره عکاسی، در پایان این دوره به دانشپذیران مدرک معتبر بین المللی تعلق گرفته می‌شود که بواسطه آن به راحتی می‌توانند در خارج و داخل کشور فعالیت کنند. البته داشتن تنها مدرک برای شروع کار حرفه‌ای کافی نیست. ارزش کار شما به تخصصی است که کسب کرده اید. داشتن مدرک فقط می‌تواند شما در مسیری که قرار گرفته‌اید کمک کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5458308

منبع: مهر

کلیدواژه: طراحی لباس عکاسی کارگاه آموزشی ساختمان سازی تبلیغات تجهیزات تهویه مطبوع معرفی کتاب کسب و کار مشهد دانشگاه های علوم پزشکی انتخاب رشته خرید اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو چاپ کتاب مد و لباس آیفون تصویری دستگاه بسته بندی حبوبات عکاسی خانه آموزش داشته باشید آموزشگاه ها طراحی لباس دوره عکاسی حرفه ای دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسالت ما ترویج مهارت‌آموزی است، گفت: تلاش ما بر این بوده است که گروه‌های مختلف جامعه را تحت پوشش آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدنورالله هدایت، امروز_ یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در برنامه ابلاغی سال ۱۴۰۲، شامل ۱۰ برنامه و ۱۴۷ شاخص حوزه‌های آموزشی در بخش‌های دولتی و خصوصی، پژوهش، سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای، مشاوره و رهگیری، کاربینی، درآمدهای اختصاصی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی با بیان اینکه رسالت ما ترویج مهارت‌آموزی است، افزود: تلاش ما این بوده است که در همه جای استان، هم‌راستا با طرح ملی نهضت مهارت‌افزایی در گام دوم انقلاب با مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و خیران مهارتی، گروه‌های مختلف جامعه را در گروه‌های هدف شامل شاغلان بنگاه‌های اقتصادی، سربازان وظیفه، ساکنان مناطق روستایی و عشایری، ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی، زنان سرپرست خانوار، زنان خانه‌دار، دانش‌آموزان، دانشجویان، افراد دارای معلولیت، آسیب‌دیدگان اجتماعی و خانواده‌های آنان، کودکان کار و خیابانی و مشمولان بیمه بیکاری ضمن ارائه آموزش‌های مبتنی بر نیاز بازار کار، تحت پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای قرار دهیم که خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ این اتفاق بر اساس سند تحول دولت مردمی در حوزه اشتغال و کارآفرینی به واقعیت پیوست.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موفقیت حاصل تلاش همه همکاران در اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان، مراکز آموزشی مستقر در شهرستان‌ها، مؤسسان آموزشگاه‌های آزاد، شرکای اجتماعی و از همه مهم‌تر همراهی و همکاری مسئولان استانی و ستادی در رٲس استاندار استان به جهت حمایت از برنامه‌ها و موضوعات محوری این اداره کل بوده و بدون شک کسب این عنوان متعلق به خانواده بزرگ مهارتی استان است.

وی تصریح کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هم‌گام با برنامه‌های سند تحولی دولت مردمی و ظرفیت‌های اشتغال ایجاد شده، بستر لازم را فراهم کرده‌اند تا از همه ظرفیت‌ها و منابع در جهت اثربخشی آموزش‌های مهارتی و توسعه همه‌جانبه استان استفاده کنند.

هدایت با بیان اینکه الگوهای هدف‌گذاری شده در جهت اثربخشی و بهره‌وری بیشتر در مباحث آموزش‌های مهارتی در سال‌جاری مورد تأکید است، خاطرنشان کرد: فعالیت و مأموریت ما بر مبنای اثربخشی آموزش‌های مهارتی در توانمندسازی نیروی انسانی به‌ویژه در مناطق محروم، کاهش بیکاری و بسترسازی برای ایجاد اشتغال پایدار، ارتقای شاخص امید به زندگی، کاهش بزهکاری و سایر آسیب‌های اجتماعی، تأمین نیروی انسانی ماهر و مورد نیاز بازار کار، کاهش حاشیه‌نشینی در حومه شهرها، توسعه اقتصادی، توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب با قابلیت‌ها، مزیت‌ها و ظرفیت‌های استان، اجرای حرفه‌های تولیدمحور و دانش بنیان و توسعه مدل‌های کارآفرینی در آموزش‌ها است.

وی افزود: با ابتکار، نوآوری و خلاقیتی که در همکاران سراغ دارم و از همه مهم‌تر همکاری و همراهی شرکای اجتماعی و مسئولان استانی، می‌توانیم در جهت جامه عمل پوشاندن به منویات مقام عظمای ولایت و سند ابلاغی دولت مردمی و روی آوردن به روش‌ها و مدل‌های جهشی و تحولی در خدمت به مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب و به‌ویژه جوانان برومند خطه پایتخت طبیعت ایران زمین گام‌های مؤثر و مفیدی را برداریم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‌شک موفقیت این اداره کل در عرصه مهارت‌آموزی گامی در جهت توسعه آموزش منطبق بر نیاز بازار کار به جوانان علاقمند به فن و حرفه است که علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری، تأمین امنیت روانی و اجتماعی را در پی خواهد داشت.

کد خبر 750793

دیگر خبرها

  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • «آوار خانه‌ها» در غزه کارایی رادارهای پیشرفته اشغالگران را مختل کرده است
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟