Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه پیشنهاد ارائه کوپن غذا به خانواده‌های فقیر این کشور برای کنار آمدن با نتایج اقتصادی بحران اوکراین را داد. 

وی طی یک نشست انتخاباتی گفت: «می‌خواهم ضمانت‌های غذایی برای خانوارهای فقیر و طبقه متوسط ایجاد کنم تا بتوانند با هزینه‌های اضافی زندگی کنار بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ماکرون البته جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه نداد، اما عنوان کرد که دولت او بسته‌هایی برای کمک به خانواده‌های فقیر و کم‌درآمد تهیه کرده است تا به آن‌ها برای تقبل هزینه‌های اضافی انرژی و مواد غذایی کمک کند. 

وی گفت که فرانسه نیز مانند دیگر کشورها طی ماه‌های آینده با عواقب و اثرات جنگ اوکراین بر زنجیره جهانی غذا و دانه‌های خوراکی مواجه خواهد شد. 

ماکرون افزود: «در مواجهه با بحران جهانی غذا، ما از استقلال خود محافظت می‌کنیم.»

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روسیه اوکراین امانوئل ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: در یک ماه گذشته ۲ هزار و ۵۳۰  کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان ضبط و از چرخه عرضه خارج شد.

وی بیان کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این اجناس، با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب معدوم می‌شود.

دیگر خبرها

  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • ماکرون ۲ شرط را برای اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین ذکر کرد
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد