Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سروری صبح دوشنبه در نشست با مدیران پارس جنوبی اظهار داشت: تعامل با محیط پیرامونی و بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر باید به شکل یک فرهنگ در بین مدیران صنعت نفت نهادینه شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در فروردین سال ۱۳۹۰ و در سفر تاریخی خود به شهرستان عسلویه، توجه و رفع مشکلات مردم این شهرستان را یادآور شد و بیان داشت: این صنعت عظیم که سهم اساسی در اقتصاد کشور دارد می‌بایست به خوبی نقش خود را در تحقق خواسته‌ها و مرتفع کردن مشکلات مردم منطقه ایفا نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای عالی استان‌ها اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در شرکت‌های مستقر در جنوب استان بوشهر را حق مسلم جوانان منطقه دانست و گفت: بکارگیری نیروهای بومی در صنعت عظیم پارس جنوبی باید به شکل یک فرهنگ در بین مدیران این صنعت نهادینه شود.

سروری ایجاد تعامل سازنده میان صنعت نفت و مدیران شهری به ویژه شوراها به عنوان نمایندگان مستقیم مردم را عامل موفقیت و هم افزایی در عرصه جهاد اقتصادی در پایتخت انرژی ایران دانست.

مدیر عامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی پارس به تشریح اقدامات سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، برنامه توسعه‌ای، توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت نفت در پایتخت انرژی ایران پرداخت.

رمضانی و حسینی به عنوان دو نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها نیز به بیان مشکلات و انتظارات استان بوشهر و محیط پیرامونی از صنایع مستقر در پارس جنوبی پرداختند که بکارگیری نیروهای بومی و رفع آلودگی‌های زیست محیطی از جمله موارد مطرح شده بود.

کد خبر 5458851

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری عسلویه شورای عالی استان ها بوشهر پرویز سروری صنعت نفت پارس جنوبی بوشهر ویروس کرونا خراسان رضوی کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری ماه رمضان 1401 روز طبیعت مسافران نوروزی آمار کرونا سفرهای نوروزی مشهد خطبه های نماز جمعه نیروهای بومی استان بوشهر پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد