Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: همه ساله در اوایل ماه مبارک رمضان، میزان اهدای خون کاهش می‌یابد ولی در شب‌های قدر، این میزان به شکل معناداری افزایش می‌یابد و بر همین اساس، برای ایام ماه مبارک رمضان، علاوه بر ساعات کاری روزانه، کشیک‌های بعد از افطار نیز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شراره دژاکام افزود: مرکز اهدای خون اردبیل از ابتدای ماه مبارک رمضان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۳ و بعد از افطار از نیز از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ساعت یک بامداد در خدمت مومنان خیر و نوعدوست خواهد بود.

وی بیان کرد: مراکز انتقال خون در همه شهرستان‌های این استان دایر است و در شهر اردبیل در ۲ نقطه یکی در محل ساختمان مرکزی سازمان و دیگری در جوار بیمارستان فاطمی آماده دریافت خون اهدایی شهروندان است.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل نیاز به خون را یک نیاز همیشگی عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز به همه فراورده‌های خونی به خصوص گروه‌های خونی منفی، از شهروندان نوعدوست دعوت که در تمام طول سال برای اهدای خون و عمل خیرخواهانه خود اقدام کنند.

وی خواستار مشارکت فعال شهروندان در اهدای خون شد و بیان کرد: هم اکنون میزان ذخایر خونی استان در حد استاندارد بوده و در حد یک هفته نیاز خونی در استان موجود است.

دژاکام اضافه کرد: مراکز انتقال خون به گروه‌های خونی منفی به علت کمیاب بودن این گروه‌های خونی بیشتر از سایر گروه‌ها نیاز دارند.

برچسب‌ها استان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل بهداشت و سلامت استان اردبیل بهداشت و سلامت استان اردبیل انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید یوسفی‌ فعال فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله ملاباشی شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌ و جرح یکدیگر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد. ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

سرهنگ یوسفی فعال گفت: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کد خبر 847341 منبع: ایران برچسب‌ها استان اردبیل ازدواج - طلاق قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند