Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده فیلم «موقعیت مهدی» گفت: نسل جوان کارگردان دارای این کنجکاوی است، این نسل فیلم می بینید، کتاب می‌خواند و از زاویه نگاه کاملا جدیدی به آن دوران نگاه می کند، اتفاقی که ماحصلش تولید آثاری همچون موقعیت مهدی و یا ایستاده در غبار است.

حبیب الله والی نژاد در گفت‌وگو با میزان، پیرامون همکاری با کارگردان کار اول گفت: من همواره همکاری با این گروه از کارگردانان را دوست دارم زیرا می‌خواهند بهترین خود را در یک اثر سینمایی ارائه دهند، چند سال پیش با «ایستاده در غبار» و حال با «موقعیت مهدی» این حال خوب را تجربه کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین رابطه ادامه داد: هیچگاه اهل شعار دادن نبوده و نیستم اما احساسم می گوید که امروز وقتی است که باید از دفاع مقدس بیشتر صحبت کرد، ما که در آن دوران در جنگ بودیم و شرایط دوران دفاع مقدس را از نزدیک دیده ایم همواره به دنبال این بوده ایم که چطور می‌توان آن دوره را به تصویر بکشیم. 

تهیه کننده فیلم «موقعیت مهدی» در همین راستا تاکید کرد: فرماندهان بزرگی در دوران دفاع مقدس حضور داشتند که هنوز تعداد کمی از آنها مورد توجه قرار گرفته اند، در گذشته ما فیلم مستند می ساختیم و واقعه را بازسازی می کردیم تا مردم با آن وقایع آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

وی با اشاره به روح کنجکاو جوانان ادامه داد: بعد از اتمام مستندسازی‌ها به سینمای داستانی رجوع کردیم و متوجه شدیم که جوانان روح کنجکاوی داشته و می‌خواهند آن دوران را به درستی دیده و کشف کنند. کشف و شهود نسل جوان نسبت به دوران دفاع مقدس باعث می شود تا بتوانند آن زمان و رشادت های صورت گرفته را مثل تمام کسانی که در جبهه ها حاضر بودند لمس کنند. 

این تهیه کننده سینما در همین رابطه افزود: نسل جوان کارگردان دارای این کنجکاوی است، این نسل فیلم می بینید، کتاب می‌خواند و از زاویه نگاه کاملا جدیدی به آن دوران نگاه می کند، اتفاقی که ماحصلش تولید آثاری همچون موقعیت مهدی و یا ایستاده در غبار است. این نسل با توجه به استعداد و نیروی جوانی خود به نوعی درخشان و جذاب و از دریچه ای تازه دفاع مقدس را به تصویر می کشند.

وی افزود: به عنوان مثال در «روزهای آخر زمستان» و «ایستاده در غبار» محمدحسین مهدویان و موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر شما نسبت به بسیاری از آثار قبلی دفاع مقدس زاویه دید جدیدی را می بینیند که شاید تاکنون مغفول مانده است. 

والی نژاد با اشاره به استقبال مخاطبان از «موقعیت مهدی» خاطرنشان کرد: این فیلم کاملا با اعتقاد و دل ساخته شده است، هادی حجازی فر این فیلم را با باور ساخته است، وی به عنوان کارگردان شرایط آن زمان را درک کرده و همه گروه را با خود همراه کرده است، این اثر کاری شده که با باور و حس و حالی خوب ساخته شده و مخاطب به همین دلیل از این کار استقبال کرده و از آن لذت می برد. 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران ایستاده در غبار موقعیت مهدی دفاع مقدس آن دوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس