Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@01:02:55 GMT

برگزاري ويژه برنامه‌هايلبخند دل‌ها در منطقه 15

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۷۰۹۶

خبرگزاری آریا-اجرای ویژه برنامه‌های"لبخند دل‌ها" به مناسبت فرارسیدن ماه میهمانی خدا و در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های این ماه پر خیر و برکت در محلات منطقه 15 آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سید مهدی صباغ شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان افزود: ویژه برنامه طرح «بهار لبخند» با موضوع حرکت کاروان استیج سیار با برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در محلات محروم به اجرا در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به تشریح ویژه برنامه های این ماه پرداخت و گفت: آماده سازی، شستشو، غبارروبی و عطر افشانی مساجد، امامزاده ها و بقاع متبرکه، معرفی و رونمایی از کتاب و محصولات فرهنگی ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم ادعیه خوانی و قرائت قرآن کریم در شب های جمعه در مزار شهدای گمنام، اجرای طرح افطاری ساده در بوستان ها و مراکز پر تردد، برگزاری دوره های آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی متناسب با ماه مبارک رمضان در مساجد شاخص و برگزاری محفل شعر آیینی و مذهبی با دعوت از شعرای آئینی و مذهبی از جمله این برنامه ها است.
به گفته وی؛ برگزاری پویش قرآن بخوان در فضای مجازی، برپایی کمپین در قالب جشنواره و برگزاری مسابقات فرهنگی، عکس، نقاشی، مقاله نویسی، سیره معصومین (ع)، احکام ماه مبارک رمضان و نهج البلاغه، برپایی مسابقه مجازی قرآنی در دو بخش ترتیل خوانی، قرائت تحقیق و فیلم کوتاه، مسابقات تلاوت قران کریم جزء خوانی، روخوانی، تجوید و...، برگزاری ویژه برنامه جشن مجازی رمضان ویژه روزه اولی ها همراه با آموزش آداب نماز و روزه و قصص زیبای قرآنی، کمپین فراخوان خیرین در حوزه های مختلف شغلی و معرفی نیازمندان جهت استفاده از خدمات آنها، پخش بانگ اذان در سرای محلات و بوستانهای شاخص سطح محلات و برگزاری ویژه برنامه رمضان در خانواده با موضوع برگزاری جشنواره ساده ترین سفره های افطاری و معرفی سنتهای حسنه ماه رمضان توسط خانواده ها در شبکه های مجازی و کانالهای اجتماعی از جمله برنامه های این ایام خواهد بود.
برپایه این گزارش؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری، پوستر و بنرهای تبلیغاتی با موضوع ماه مبارک رمضان تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه شده است و همچنین به همت اداره روابط عمومی موشن گرافی ادعیه هر روز ماه مبارک، پوستر و فیلم کوتاه مناسبتی این ایام تهیه و در بستر فضای مجازی برای بهره مندی شهروندان و پرسنل شهرداری نشر داده می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 15 ماه مبارک رمضان ویژه برنامه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد