Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:26:00 GMT

۳۷ هزار نفر از خدمات هلال احمر در ایام نوروز بهره‌مند شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۷۱۹۷

۳۷ هزار نفر از خدمات هلال احمر در ایام نوروز بهره‌مند شدند

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله ضربی پیش از ظهر دوشنبه در نشست با امدادگران و عوامل طرح نوروزی هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۴۸۲ نفر در سطح استان اردبیل از طرح‌های نوروزی این جمعیت بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برگزار شد که در آن ۲۵ هزار و ۷۷۰ نفر از طرح ایمنی و سلامت مسافران، ۱۰ هزار و ۸۶۷ نفر از طرح امداد و نجات نوروزی و ۸۴۵ نفر از طرح هلال احمر خدمات دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ۲۴ پایگاه درون شهری و برون شهری در طرح امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سطح استان فعال بودند، گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی ۳۸۵ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۱۱ تیم عملیاتی با ۹۷ دستگاه خودروی امدادی به ۵۷ مورد حادثه با ۲ هزار و ۶۹۹ خانوار حادثه‌دیده و ۸۲ مصدوم امدادرسانی کرده و به ۵۰۰ نفر اسکان اضطراری دادند.

ضربی افزود: اطلاع‌رسانی در زمینه نقاط حادثه‌خیز و ایمن، کرونا و سلامت سفر، آموزش مهارت‌های ترافیکی، پویش بهرفت، فضای دوستدار کودک، مراجعه به خیمه نماز، دعوت به پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما، توزیع اقلام فرهنگی، آموزش کمک‌های اولیه و کار با فشارسنج، خدمات کمک‌های اولیه در طرح ایمنی مسافران توسط ۱۱۱ نفر از اعضای جوانان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ۸۴۵ سبد معیشتی به ارزش ۲۵۳ میلیون تومان در طرح هلال احمر با استفاده از کمک خیرین در بین نیازمندان توزیع شده است.

کد خبر 5458880

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ایام نوروز طرح نوروزی هلال احمر مسافران نوروزی عملیات امداد و نجات امداد رسانی بوشهر ویروس کرونا خراسان رضوی کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری ماه رمضان 1401 روز طبیعت مسافران نوروزی آمار کرونا سفرهای نوروزی مشهد خطبه های نماز جمعه استان اردبیل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان