Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-01@03:36:26 GMT

عربستان در کوپا آمه‌ریکا

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۷۲۴۲

عربستان در کوپا آمه‌ریکا

تیم ملی فوتبال عربستان در دور بعد رقابت‌های کوپا آمه ریکا حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش جنوب نیوز و به نقل از الریاضیه، در دوره‌های اخیر رقابت‌های کوپا آمه ریکا شاهد حضور یک تیم از قاره آسیا به عنوان مهمان در این رقابت‌ها بوده‌ایم. بعد از ژاپن و قطر این بار نوبت به تیم ملی فوتبال عربستان رسیده تا در این رقابت بزرگ شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی رسما از عربستان دعوت کرد تا در دور بعد رقابت‌های کوپا آمه ریکا که قرار است در سال ۲۰۲۴ برگزار شود شرکت کند.

رسانه‌های عربستانی اعلام کردند که تیم ملی فوتبال این کشور با درخواست حضور در کوپا آمه ریکا موافقت کرده و به این ترتیب این بار شاهد حضور این تیم آسیایی در این رقابت بزرگ خواهیم بود.

هنوز میزبان رقابت‌های کوپا آمه ریکا ۲۰۲۴ مشخص نشده اما به احتمال خیال زیاد اکوادور میزبان خواهد بود.

منبع: ایسنا

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: رقابت های کوپا آمه ریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال به مراحل پایانی نزدیک می‌شود و جذابیت بیشتری پیدا کرده است. 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شده‌اند و ظهر روز دوشنبه با انجام قرعه‌کشی این تیم‌ها حریفان خود را نیز شناختند و همچنین مسیر صعود تیم‌ها نیز مشخص شده است.

یکی از اتفاقات جالب در حاشیه مراسم قرعه‌کشی رونمایی از کاپ قهرمانی تورنمنت حذفی بود. کاپی که قرار است در فینال رقابت‌ها به تیم قهرمان حذفی اهدا شود، ظهر دوشنبه در روابط عمومی سازمان لیگ به معرض نمایش گذاشته شد و مورد توجه قرار گرفت.

جام زیبای حذفی که یادواره آزادسازی خرمشهر است، چند سالی است در این تورنمنت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کاپ یک پایه متشکل از دو نخل به عنوان نماد خوزستان دارد و امسال هم نمونه‌ای از آن طراحی شده و به تیم قهرمان جام حذفی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان